حمله بازیکن سابق پرسپولیس به تیم یحیی گل محمدی

حمله بازیکن سابق پرسپولیس به تیم یحیی گل محمدی

دیدار هفته یازدهم پرسپولیس و ذوب آهن با برتری 2 بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا این تیم با 22 امتیاز به رده سوم جدول برسد.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرورزشی درباره دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان صحبت کرد. متن این سوال و پاسخ به شرح زیر است:

بازی پرسپولیس و ذوب آهن را چگونه ارزیابی کردی؟

با این حال انتظار می رود پرسپولیس همیشه حریف خود را به خصوص در خانه شکست دهد. اما شکل بازی پرسپولیس هنوز به حد مطلوبی نرسیده که احتمالا کادر فنی این تیم هم باورش می شود.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

پرسپولیس تیم خوبی است اما هنوز کیفیت و هماهنگی مورد انتظار از تیمی مثل پرسپولیس که پنج سال است قهرمان لیگ شده را در یکی دو منطقه این تیم نمی بینیم. بنابراین این تیم باید در قسمت دوم فصل تقویت شود. می بینیم که اتفاقات خوبی در این تیم می افتد اما گاهی این کیفیت و این ارتباطات خوب بین بازیکنان در کار فنی کامل شکل نمی گیرد.

در چه پست هایی قصد دارید پرسپولیس را به خدمت بگیرید؟

با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی به خط دفاعی و عملکرد خوب علی نعمتی، این نشان می دهد که پرسپولیس شرایط بهتری در منطقه دارد اما همچنان می توان غیبت احمد نورالهی را در خط هافبک و حمله با ویژگی های شهریار مقانلو. مهاجمی که می تواند در کارهای تهاجمی خارج از بوکس شرکت کند. مثلا عیسی القطر در 18 قدم مهاجم خوبی است اما بیرون از محوطه جریمه تاثیر لازم را ندارد.

به حریف پرسپولیس در این دیدار چه امتیازی دادی؟

گل اول ذوب آهن در اشتباهی بود که در فوتبال رخ می دهد. وقتی تیمی به حریف با کیفیتی مثل پرسپولیس چنین گلی می زند، جبرانش برایش سخت می شود. البته ذوب آهن تمام تلاشش را کرد اما قطعا از نظر کیفی در سطح پرسپولیس نبود تا بازی اش را پس بگیرد.

شرایط بالای جدول و نزدیکی تیم های بالای جدول را چگونه می بینید؟

هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. بنابراین وضعیت فعلی قطعا معیار درستی برای پیش بینی نیست. قطعا تیمی که بتواند با مدیریت خوب به روند فعلی خود ادامه دهد در نهایت می تواند به نتیجه مطلوب برسد. هنوز هم معتقدم تیم هایی که پتانسیل قهرمانی دارند همان میادین گل گهر، سپاهان، استقلال و پرسپولیس هستند که البته گل گهر با کسر امتیاز از این محدوده فاصله گرفت. اما استقلال و سپاهان رقبای جدی پرسپولیس هستند، هرچند همچنان معتقدم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. البته نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس باید در بحث هجومی شرایطی ایجاد کند که فرصت ها را از دست بدهد. طبق یک قانون نانوشته، وقتی تیم مهاجم توانایی های خود را از دست می دهد، ناخودآگاه تحت فشار قرار می گیرد. کادر فنی پرسپولیس نباید اجازه چنین شرایطی را برای تیم خود بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید