بازیکن سابق استقلال جانشین ستاره پرسپولیس در تیم یحیی است؟

بازیکن سابق استقلال جانشین ستاره پرسپولیس در تیم یحیی است؟

پس از چند بار به تعویق افتادن آغاز آماده سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و سوم، سرانجام تمرینات قهرمانان فصل قبل لیگ برتر از روز چهارشنبه آغاز شد. گلسیانی، میلاد سرلک، اسدبیگی، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و احمد گوهری در این تمرین غایب بودند. گهری از روز پنجشنبه به تمرینات اضافه شده است. گلچیانی از شنبه به تمرین می آید و صادقی که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده از امروز در تمرین حاضر می شود.

این در حالی است که وضعیت میلاد سرلاک مشخص نیست و گوری اگرچه قرارداد دارد اما ممکن است از پرسپولیس جدا شود. تنها بازیکنی که دلیل غیبتش مشخص نشد سینا اسدبیگی هافبک دفاعی سرخ ها بود. اسدبیگی که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و عملکرد خوبی در آن تیم داشت، در دو تمرین ابتدایی پرسپولیس حاضر نشد که تعجب بسیاری را برانگیخت. سینا که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، در تمرینات تیمش غایب بود چرا که بسیاری مدعی بودند این بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار دارد و به همین دلیل در تمرین حاضر نشد.

این شایعه زمانی بیشتر شد که پرسپولیس موفق شد مسعود ریگی را در پست خود به خدمت بگیرد و همین موضوع شایعه جدایی اسدبیگی را جدی تر کرد. اما پیگیری های ما نشان می دهد اسدبیگی نه در لیست مازاد پرسپولیس حضور دارد و نه بی دلیل در تمرینات غایب بوده است. سینا برای امتحانات پایان ترم دانشگاه به شهرستان رفت و به همین دلیل نتوانست در تمرینات شرکت کند.

این سوال با هماهنگی یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انجام شد تا اسدبیگی به راحتی بتواند امتحانات دانشگاهی خود را پشت سر بگذارد. طبق هماهنگی های انجام شده سینا شب گذشته به تهران بازگشت و از امروز در تمرین پرسپولیس شرکت خواهد کرد. همچنین اسدبیگی در گفتگوی کوتاهی که با این بازیکن داشتیم به ما گفت که قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و یحیی گل محمدی نیز برای فصل آینده روی این بازیکن حساب باز کرده است. به این ترتیب شایعه جدایی این بازیکن صحت ندارد و اسدبیگی فصل آینده در پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید