بازیکن سابق استقلال پرسپولیس و یحیی شست و شو و تمدید کرد

بازیکن سابق استقلال پرسپولیس و یحیی شست و شو و تمدید کرد

در خصوص قهرمانی پرسپولیس و اینکه گل محمدی در نیم فصل گفته بود تا زمانی که من سرمربی این تیم هستم خبری از جام نیست و اجازه نمی دهند پرسپولیس قهرمان شود. گفت: با قهرمانی به پرسپولیس ثابت شد که این حرف ها شوخی بود. گل محمدی با این حرف ها هواداران را فریب داد. حالا مشخص است حرف او صحت ندارد و پرسپولیس از هر نظر حمایت می شود. برخی گلایه دارند که چرا قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفتند، به نظر من استقلال تنها تیمی بود که واقعا شایسته قهرمانی بود. او این را در آخرین بازی مقابل تراکتورسازی تبریز ثابت کرد و 7 گل به تراکتور زد که هیچ تیمی در تاریخ فوتبال ما به آن دست پیدا نمی کند. گل محمدی با بیان این جملات هواداران را فریب داد.

وی افزود: همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس قهرمان شود. به نظر من حتی بعد از استقلال هم به سربازان اصفهانی ظلم شد. این باشگاه اصفهانی نیز در این خصوص اظهاراتی و مصاحبه هایی انجام داده است. سپاهان هم از داوران گلایه کرد. حتی سرمربی این تیم هم در آخرین دیدارهای لیگ مقابل پرسپولیس مصاحبه کرد. همه می دانند از پرسپولیس حمایت می شد و عده ای می خواستند پرسپولیس قهرمان شود.

نوری با اشاره به برخی بازی ها و گل های رد و بدل شده گفت: در هفته های پایانی لیگ گل هایی رد و بدل شد که بد بود. در 2-3 بازی چنین گل هایی را دیدیم، نمی خواهم بگویم تیمی و بگویم چه کسانی گل های بد زدند، اما در پاکت ذکر می کنم. اگر در ابتدا یا اواسط بازی های لیگ بودیم و همه چیز عادی بود، چنین مشکلاتی پیش نمی آمد و شاید چنین گل هایی رد و بدل نمی شد.

بازیکن سابق استقلال در خصوص کمبود کمک داور ویدیویی در فوتبال ما گفت: چرا VAR را در فوتبال ما وارد نمی کنند؟ شاید به خاطر آمدن کمک داور ویدیویی مغازه خیلی ها تعطیل شود! به همین دلیل یا باید فوتبال را تعطیل کنیم یا آن را درست کنیم.

وی درباره اینکه استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و امیدوارم و مطمئن هستم که استقلال قهرمان جام حذفی شود و به راحتی به فینال راه پیدا کنیم. تیمی که 7 گل به تراکتور بزند به راحتی می تواند 2 گل به نساجی بزند و فینالیست شود.

نوری با بیان اینکه اگر پرسپولیس فینالیست شود، استقلال می تواند این تیم را شکست دهد، گفت: انشاالله در فینال با پرسپولیس بازی کنیم. در فینال می توانیم ثابت کنیم که واقعا شایسته قهرمانی در لیگ برتر بودیم. در لیگ برتر اگر داور نبود اوضاع فرق می کرد. در همان دربی اگر پنالتی در دقیقه 5 بازی گرفته شد. می توانستیم 2-3 به پرسپولیس گل بزنیم. در فینال حذفی می توانیم توانایی های خود را ثابت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید