هافبک سابق استقلال ستاره محبوب فرهاد مجیدی را شست و شو داد و تملق کرد

هافبک سابق استقلال ستاره محبوب فرهاد مجیدی را شست و شو داد و تملق کرد

ستار همدانی درباره پیروزی استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: شاهد دیدار جذابی بین دو تیم بودیم. معتقدم این یکی از زیباترین دیدارهای لیگ بیست و یکم بین گل گهر و استقلال بود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. در این دیدار سه گل رد و بدل شد و موقعیت های زیادی هدر رفت.

وی درباره عملکرد استقلال در این دیدار تصریح کرد: استقلال همچنان در تیمش نقاط ضعفی دارد. یکی از آنها رودی زستد است که نمی دانم چرا باید در همه بازی ها حضور داشته باشد. عملکرد ضعیف او باعث شد تا استقلال 10 بازیکن در زمین باشد چرا که زستلال نتوانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و استقلال عملا بدون او در زمین بازی کرد.

هافبک سابق استقلال افزود: آبی ها با توجه به اینکه این بازیکن عملکرد خوبی ندارد باید از معاونانش استفاده کنند. بازیکنانی مانند مطهری و آرمان رمضانی می توانند جایگزین خوبی برای این بازیکن باشند.

همدانی درباره عملکرد گل گهر سیرجان نیز گفت: گل گهر فوتبال خوبی ارائه کرد. بازیکنانش بزرگ بودند. این تیم خوب بسته است. کادر فنی باتجربه است و نشان داده که آمادگی خوبی داشته و بازیکنانش کاملا آماده هستند. شاید اگر این تیم کمی خوش شانس بود می توانست با تساوی زمین را ترک کند.
وی در خصوص بازی روز جمعه استقلال مقابل نفت آبادان گفت: نفت آبادان بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس انجام داد. منصوریان تیم خوبی ساخت. تیمی جوان، پرانرژی و جنگنده که توانست با ارقام خوبش پرسپولیس را شکست دهد. حالا این تیم می خواهد استقلال را غافلگیر کند. منصوریان تا اینجای کار با نفت نتایج قابل قبولی کسب کرده است و باید منتظر ماند و دید منصوریان روز جمعه مقابل هم تیمی سابقش مجیدی چه نتیجه ای خواهد گرفت.

همدانی در خصوص اتفاقات و اتفاقات رخ داده در دیدار استقلال و گل گهر گفت: بازی هایی که بسیار حساس است این اتفاقات را به دنبال خواهد داشت. حضور چند بازیکن سابق استقلال در گل گهر انگیزه آنها را مقابل تیم سابقشان افزایش داد. هر دو تیم تحت فشار بودند و همین فشار باعث شد در هر صحنه ای مقابل هم قرار بگیرند. این طبیعی است اما امیدوارم در بازی های دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید