توصیه مهم هافبک سابق استقلال به فرهاد و شاگردانش

توصیه مهم هافبک سابق استقلال به فرهاد و شاگردانش

ستار همدانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: استقلال در یک دیدار خوب موفق شد حریف خود را شکست دهد که روز خوبی را سپری نمی کند و همچنان در لیگ صدرنشین است.
وی با تاکید بر انتقاداتش از فرهاد مجیدی به خاطر خوب بازی نکردن استقلال خاطرنشان کرد: باید ببینیم کسانی که انتقاد می کنند استقلال را به خاطر خوب بازی نکردن در کدام لیگ مقایسه می کنند. اگر آن را با مسابقات قهرمانی اروپا مقایسه کنید، این یک سوال دیگر است، اما آیا در مسابقات قهرمانی داخلی تیمی وجود دارد که بتواند خیلی خوب بازی کند؟ تیم های فوتبال ما تفاوتی با یکدیگر ندارند، در حالی که خوب بازی کردن برای یک تیم عواملی وجود دارد که یکی از آنها چمن بسیار خوب است که می توان دستورات تاکتیکی را برای تماشای فوتبال زیبا اجرا کرد، اما متاسفانه در بیشتر استادیوم های ما زمین هایی وجود دارد که بی کیفیت که نمی توان چند پاس قوی داد چه برسد به اینکه خوب بازی کند.

همدانی ادامه داد: استقلال در سال های اخیر به دلیل ضعف مدیریتی روند نزولی را طی کرده است اما خوشبختانه در این فصل با درایت مصطفی آجورلو و هماهنگی های صورت گرفته بین او و کادر فنی و هیئت مدیره، آبی ها روند رو به رشدی دارند. مشکلات استقلال با توجه به آنچه از گذشته باقی مانده یک شبه حل نمی شود و معتقدم هر چه زمان از مسابقات بگذرد آرامش بیشتری برای تیم ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان استقلال در گذشته نسبت به موقعیت و نوع بازی عصبی بودند و خیلی زود داور با کارت زرد یا قرمز مواجه شدند، اما خوشبختانه این روزها که آرامش به تیم برگشت، آنها هم برگشتند. عملکرد بهتری داشت و حالا می بینیم که استقلال صدرنشین لیگ است و توانسته 18 هفته را بدون باخت سپری کند.

هافبک سابق استقلال درباره شرایط این روزهای تراکتورسازی تبریز نیز گفت: متاسفانه مدیریت ضعیف فوتبال آذربایجان باعث نابودی آن شده است. تراکتور و ماشین استروئن دو تیم محبوب تبریزی بودند که مشکل مالی نداشتند اما ضعف مدیریتی این دو تیم را از مسیر اصلی خارج کرد و هواداران را ناامید کرد. اما من یک سوال دارم و آن اینکه آقای نصیرزاده خوب است یا بد؟ اگر خوب است چرا آن را کنار بگذارید و اگر بد است چرا برای همیشه از بین نمی رود؟ این رانندگی عجیب او در تراکتور است. امیدوارم هر دو تیم به روزهای خوب خود برگردند و بار دیگر شاهد حضور پرشور تماشاگران این دو تیم در ورزشگاه ها باشیم.

وی در خصوص دیدار چهارشنبه استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: فجر تیم خطرناکی است. این موضوع در گذشته برای استقلال مشکل ساز بوده است. آبی ها باید در آرامش کامل مقابل این تیم بازی کنند و خوب بازی کنند. با توجه به اینکه رقیب سنتی استقلال در کنار آبی ها حرکت می کند، استقلال باید برای حفظ فاصله با سرخپوشان در تهران، یک بازی خوب را تضمین کند.

همدانی در پایان گفت: استقلال روزهای حساسی را پیش رو خواهد داشت. عامل اصلی که می تواند به هدایت تیم ادامه دهد، حفظ آرامش و دوری است. نقش مجیدی در این موضوع مهم است و او می تواند با آرامشی که ایجاد می کند آن را به تیم منتقل کند تا استقلال از حاشیه ها دور بماند و در پایان فصل فقط به قهرمانی بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید