توصیه مهم به هافبک های استقلال؛ در این مورد، ساپینتو نتیجه گیری می کند

توصیه مهم به هافبک های استقلال؛  در این مورد، ساپینتو نتیجه گیری می کند

علی موسوی درباره عملکرد استقلال در هفته های اخیر در لیگ برتر گفت: متاسفانه استقلال آنطور که باید و شاید با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت می توانست عملکرد بهتری داشته باشد، این تیم بازیکنان خوبی دارد اما فکر می کنم هنوز تیم فنی به هماهنگی کامل نرسیده است.

وی افزود: تیم استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک راهی برای گلزنی به دروازه حریف نیافت. درست است که حریف دفاعی بازی می کرد و با تعداد بازیکنان زیاد برای کسب یک امتیاز به دفاع مطلق روی آورد، اما برای بازی مقابل چنین تیم هایی راه هایی وجود دارد. برای گلزنی کادر فنی استقلال باید روی آنها کار کند. این در حالی است که در لیگ برتر اکثر حریفان با یک بازی بسته و تدافعی برای کسب یک امتیاز وارد زمین می شوند.

موسوی همچنین خاطرنشان کرد: استقلال مهاجمان خوبی دارد اما پاس های خوبی نمی گیرد و شاهد کار ترکیبی هافبک ها و مهاجمان این تیم نیستیم. هافبک های استقلال باید سرعت تصمیم گیری خود را افزایش دهند. در واقع آنها می توانند به سرعت بازی کنند و بازی را تغییر دهند، می توانند از دروازه یا پشت دفاع عبور کنند و بال های سریعی مثل کایدی و محبی توپ را در اختیار دارند.

مهاجم اسبق آبی ها در پایان دیدار روز جمعه استقلال مقابل هوادار و در هفته یازدهم لیگ برتر به این تیم اشاره کرد و گفت: قطعا بازی مقابل هوادار با ساکت الهامی سخت است زیرا ساکت الهامی مربی و این تیم است. به سختی می بازد، یک بازی بسته و تدافعی ارائه می دهد که به نظر می رسد از ضد حملات استفاده کند. بنابراین استقلالی ها باید هوشیار باشند و از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند و در نیمه اول کار این تیم را تمام کنند، در غیر این صورت اگر در نیمه اول دروازه هواداران را باز نکنند، گلزنی مقابل آنها سخت می شود. این تیم در نیمه دوم .

دیدگاهتان را بنویسید