توصیه طب سنتی برای مقابله با امیکرون چیست؟ / توصیه برای واکسیناسیون در متون برای طب سنتی!


* برای اینکه متوجه شوید بدن شما در بهترین حالت قرار دارد، مزاج خود را بشناسید

مدیر گروه طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: وقتی یک موجود زنده می‌خواهد بهترین باشد، باید خلق و خوی او متعادل باشد، یک پزشک یا درمانگر می‌تواند بیشترین هنری را که می‌تواند در رویکرد شما ارائه دهد. سعی کنید خلق و خوی این بیمار را متعادل کنید.

وی ادامه داد: زمانی که خلق و خوی فرد متعادل باشد، آن فرد در بهترین وضعیت سلامتی قرار دارد و سیستم ایمنی بدن او به گونه ای عمل می کند که می تواند عوامل موز یا عوامل عجیب و غریب را دفع و کنترل کند. در طب سنتی به کلمه ویروس، بیماری می گویند که اُمیکرون و تاج را پیدا نمی کنید، زیرا در متون طب سنتی این عوامل به عنوان موز و عوامل بیگانه معرفی شده است.

مظاهری با بیان اینکه حاکمان طب سنتی رویکرد مشترکی داشتند و با بیان اینکه وقتی طب سنتی متعادل باشد بدن انسان می تواند با موز یا عوامل خارجی کنار بیاید، خاطرنشان کرد: وقتی می خواهیم مزاج انسان را متعادل کنیم باید شش اصل را رعایت کنیم. 80 درصد طب سنتی به پیشگیری از بیماری ها برمی گردد، یعنی باید چاره ای بیندیشیم و تدابیری اتخاذ کنیم تا بیمار نشویم. همچنین 20 درصد طب سنتی به مدیریت بیماری برمی گردد.


43872a94 4184 4c09 9f91 5fd3d28e4c56 خبر خاکستری


شش اصل تعادل خلقی را بیاموزید

مدیر گروه طب ایرانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه اگر به اصول شش گانه ای که بیان می شود احترام بگذاریم منجر به تعادل روحی می شود، گفت: این شش اصل شامل مدیریت اقلیم می شود. ، مدیریت غذا و نوشیدنی، مدیریت خواب و بیداری، حرکت و بی حرکتی، خویشتن داری و استفراغ، تسکین حسی و اگر این شش مورد را مدیریت کنیم، ایمنی خود را افزایش می دهیم.

وی ادامه داد: به زبان ساده انسان باید مزاج خود را بشناسد، باید بداند که مزاجش گرم است یا مرطوب (دمو)، گرم خشک (صفرا)، سرد و مرطوب (خلط)، یا سرد و خشک (مالیخولیا). او با دانستن مزاج خود باید در نظر داشته باشد که چقدر به خواب نیاز دارد، چه زمانی باید بخوابد، چه غذاهایی را بیشتر بخورد و چه غذاهایی را کمتر بخورد، چه ورزش هایی را انجام دهد و آیا این ورزش ها به جنسیت و مزاج او مربوط است یا خیر. چه کار، آب و هوا، سن و بیماری های اساسی او با هم سازگار باشد یا نه، علاوه بر این موارد، باید اختلالات روانی را نیز کنترل کند. استرس خواب و عوامل ناخوشایند.

مظاهری تاکید کرد: اگر انسان این موارد اولیه را به درستی رعایت کند، سلامتی خود را بشناسد و به آن فکر کند، قدرت بدنی او به حداکثر می رسد و از پس سایر عوامل و بیماری ها بر می آید.


چگونه با طب سنتی اپیدمی ها را درمان کنیم؟

مدیر گروه طب ایرانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب و سویه اومیکرون گفت: اگر بخواهیم از نظر طب سنتی به اومیکرون، کرونا و هر اپیدمی دیگری نگاه کنیم. ، چه دمنوش هایی بخوریم و بعد سوال درمان مطرح می شود. برای کمک به کاهش التهاب.

وی خاطرنشان کرد: غذاهایی که باید مصرف کند نباید از غذاهای سرخ شده در فریزر و کنسرو باشد، بنابراین سوسیس، کالباس، همبرگر، تن ماهی، غذاهایی که به دلیل کنسرو کردن ادویه زیادی به آنها اضافه شده است منسوخ شده است. از دیدگاه طب سنتی پس باید از بی نظمی، پرخوری و بی نظمی پرهیز کرد، باید متناسب با سن و مزاج آنها ورزش و حرکات انجام داد.

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: از پیگیری اخبار منفی، اتفاقات ناخوشایند، فیلم ها و فرآیندهای منفی خودداری کنید، توصیه می شود افراد برای مقابله با استرس به گیاهان آپارتمانی یا گل مراجعه کنند و از فعالیت های هنری مانند نقاشی و خواندن شعر استفاده کنند، فردی که استرس را کاهش می دهد و حتی اگر یک آکواریوم کوچک در خانه داشته باشید و خود را مجبور کنید از این ماهی ها مراقبت کنید، استرس شما کمتر می شود. هر چیزی که استرس را کاهش دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.


71b38ec1 1807 4140 9cc1 1d6020732dec خبر خاکستری


* چگونه با بیماری ها مقابله کنیم؟

مظاهری با بیان اینکه به طور خلاصه انسان باید مزاج خود را بشناسد و سعی کند مزاج خود را در بهترین حالت حفظ کند، گفت: در این صورت فرد تقویت می شود و می تواند با بیماری ها چه گیاه باشیم و چه نباشیم مبارزه کند. حواستون باشه و بگید هرکسی نمیخواد امیکرون یا کرونا بخوره باید از این چای استفاده کنه. خیر، اینطور نیست و می توان گفت راه به بیراهه رفته است، چون این صحبت علمی نخواهد بود، مهم تقویت بدن است.


در طب سنتی فرد با اومیکرون چگونه درمان می شود؟

اما اگر فردی Omicron داشته باشد، می توانیم آن را به عنوان یک سرماخوردگی معمولی درمان کنیم زیرا درد کمی دارد، سرفه، عطسه و آبریزش بینی دارد و درمان های حمایتی عمومی را برای عموم مردم پیشنهاد می کنیم، مانند مصرف مایعات، استراحت، ماسک با افراد مسن مواجه نشوید برای مصرف انواع سوپ که در آن از انواع سبزیجات و گوشت استفاده می شود، در 85 تا 90 درصد موارد فرد بهبود می یابد، اما در صورت پیشرفت بیشتر بیماری، لازم است برای درمان از استانداردهای درمانی استفاده شود. و رویه ها


a18d2f66 e69d 424e b50b a5055803eb12 خبر خاکستری


* توصیه طب سنتی برای مقابله با بیماری های عروق کرونر قلب چیست؟

وی گفت: نکته مهم در پیشگیری از انواع بیماری های عروق کرونر قلب واکسیناسیون است که بسیاری از افراد آن را به طب سنتی نسبت می دهند که با واکسن سنتی مخالف است در حالی که متون معتبر طب سنتی آن را توصیه می کنند. واکسینه شدن.

مظاهری اذعان داشت: شاید تعجب کنید که چگونه طب سنتی واکسن را ترویج و از آن محافظت می کند، زیرا کتاب های طب سنتی مانند الجدری و الحسبه نوشته محمد زکریای رازی تاول های سرخک و آبله همه گیر، سرخک را خشک کرده و قرار داده اند. در یک دستمال کاغذی، آن زمان پیرزن ها آنها را با سوزن به بدن دیگران تزریق می کردند که ما الان در واکسیناسیون این کار را انجام می دهیم. یا کشاورزان و دامداران پوست دست خود را می تراشیدند و بر سینه گاوهای بیمار می مالیدند تا از بیماری در انسان و حیوان جلوگیری کنند.

واکسن های امروزی پیشرفته هستند و ما امروز این کار را انجام می دهیم. طب سنتی نه تنها مخالف واکسیناسیون نیست، بلکه حکیمان از این روش به بهترین نحو استفاده کرده اند، بنابراین واکسیناسیون عروق کرونر را شروع کردند و با رعایت این شش اصل، پیشگیری از بیماری ها را به منظور تقویت مزاج، اعتدال، تعادل مزاج به حداکثر قدرت می رساند. هر فردی که بتواند با غریبه ها برخورد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید