طب سنتی با 100 واکسن برتر علیه تاج موافق است / فرقه های منحرف با طب سنتی با واکسیناسیون مخالفت می کنند

زمان: 11:33
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777975

امتیازی ، متخصص طب سنتی در یزد با تاکید بر اینکه طب سنتی صد در صد موافق واکسیناسیون تاج است گفت: فرقه های منحرف با واکسیناسیون با طب سنتی مبارزه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید امتیازی ، رئیس بخش پزشکی ایران در بیمارستان شهید رانمون یزد ، در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا گفت که طب سنتی با 100 واکسیناسیون تاج موافق است.

وی افزود: اگر به منابع خودمان در زمینه طب قدیم مراجعه کنیم ، متوجه می شویم که در گذشته حتی در بحث واکسیناسیون کشورهای دیگر در خط مقدم بوده ایم.

یک متخصص طب سنتی ایرانی در یزد با بیان اینکه واکسیناسیون مورد تأیید طب ایرانی است ، گفت: توصیه می کنیم از واکسن تاج برای جلوگیری از شیوع این ویروس استفاده کنید و هیچ تفاوتی بین واکسن های داخلی و خارجی در این زمینه وجود ندارد. “

امتیازی ادامه داد: مخالفت با طب سنتی واکسیناسیون توسط فرقه های منحرف بیان شده است و این سوالات به هیچ وجه صحت ندارد.

رئیس گروه پزشکی ایران در بیمارستان شهید رانمون یزد افزود: هنگام بحث واکسیناسیون زنان باردار ، سالمندان و کودکان شرایط خاصی وجود دارد که برای تزریق واکسن باید با پزشک مشورت کرد.

وی گفت: “واکسن یک ویروس بسیار ضعیف است که آنتی بادی ها را در بدن آزاد می کند و سطح ایمنی را در برابر ویروس افزایش می دهد و اثرات بیماری را به شدت کاهش می دهد.”

امتیازی گفت: “من و اعضای خانواده ام اعلام کردیم که واکسینه شده اند و اعلام کردیم که واکسینه شده اند زیرا دریافت آن از بدن محافظت می کند.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید