دشمنان می خواهند با فریب و تقلب، جوانان را از مسیر اصلی یادگیری منحرف کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: اتکا به یاری و قدرت خداوند و داشتن اعتماد به نفس مدیران برای ایفای نقش و نقش آفرینی. گام برداشتن در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و قطعاً در این شرایط تلاش گلاسنوست، شعور، بصیرت و بصیرت می تواند ما را در این شرایط موفق کند و امید را در جامعه تقویت کند و موجب دلسردی مردم شود. دشمنان

دری نجف آبادی گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد رفتار تخریبی چند نفر در دانشگاه ها هستیم. این اقدامات از شأن دانشگاه و دانشجویان خارج است و همه باید هوشیار باشند. دشمنان با نیرنگ و فریب، جوانان را از مسیر اصلی یادگیری دور نگه می دارند».

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ غرب در بین نوجوانان و جوانان هستند و با تشویق آنان به رقص با حجاب و رفتار ساختارشکنانه می خواهند جوانان را به اشتباه بیندازند.

امام جمعه اراک افزود: تبیین تاریخ و تحلیل و روایت صحیح وقایع قبل از انقلاب و حماسه های رخ داده در انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم برای دانشجویان است و اساتید و معلمان دانشگاه در این زمینه نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکایی ها از سال های قبل از انقلاب اسلامی همواره به دنبال کسب منفعت و غارت منابع ایران بوده و با اعمال سیاست های نادرست و خباثت آمیز اهداف شوم خود را پیش بردند اما به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ استقلال و آزادیخواهی در کشور حاکم شد و ایران که قبل از انقلاب جرات حمله به نوکران آمریکا را نداشت، اکنون در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده و آنها را به زانو درآورده است. .

دری نجف آبادی گفت: ما مسئولیت بزرگی در قبال انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی در کشور داریم و امروز هنر خلق خدا باید پاسداری از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

امام جمعه اراک گفت: خدمت صادقانه به مردم مهمترین اولویت مسئولان است و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی عرصه وسیعی برای خدمت به مردم ایجاد شده و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اهانت به شئونات اسلامی و زیر سوال بردن شئونات دینی و انقلابی خیانت به آرمان شهداست، افزود: توهین به روحانیت و شهید ساختن دانش آموزان جوانی که تا آخر عمر از ارزش های اسلامی دفاع می کنند. روحانیت همیشه در انقلاب اسلامی پرچم پاسداری و خدمت به مردم خیانت به آرمان های شهدا بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شاگرد جوان آرمان الله وردی مظلوم شیاطین در دفاع از ارزش های اسلامی خوش درخشید و حضور این جوانان در انقلاب اسلامی نشان می دهد که آرمان های اسلام انقلاب زنده است

دری نجف آبادی ادامه داد: هوشیاری مردم و حضور آگاهانه آنها در صحنه، قیام های دشمنان را خنثی می کند و امروز همه ما وظیفه سنگینی داریم که از حق و حقیقت دفاع کنیم چرا که دشمنان به طور کامل به میدان آمده اند. زور.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هنر ورشکستگان سیاسی، مزدوران آمریکایی و جیره خواران رژیم صهیونیستی ترور و آدم کشی است، تصریح کرد: آنها به دنبال تجزیه ایران اسلامی و سوریه هستند و باید بدانند که ملت ایران فریب نیات شوم آنها را خورده است. آنها نمی خورند.

وی یادآور شد: مردم ایران و استان مرکزی در حوادث اخیر با هوشیاری و بصیرت درخشیده اند و هیئت های مذهبی که در چند شب گذشته برای دفاع از ارزش های اسلامی به میدان آمده اند عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملتی که فرهنگ عاشورا و اربعین حسین در آن زنده باشد زیر بار ظلم و ستم و زورگویی دشمنان نمی رود و قطعاً ملت ایران با یک فرهنگ انقلابی با تقلب مبارزه می کند و دروغ های دشمن شیطان شما را نخواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید