یادگیری تمام تکنیک ها دشوار است و زمان می برد/ برای رسیدن به نتایج یادگیری زودتر باید روی روش هایی تمرکز کنیم که موثر هستند.


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882889

کلاس های آسیمیلاسیون برای آموزش نحوه اجرای تکنیک ها و ترتیب اجرای حرکات برگزار می شود

سرپرست مشاور عالی امور فنی فدراسیون گفت: جلسات آموزشی مربیان برای آموزش کاربرد فنون و ترتیب اجرای حرکات برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کلاس یکپارچه سازی آموزشی مربیان استان های تهران و قم از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 31 تیرماه به میزبانی هیات کشتی استان تهران آغاز می شود تا تمرینات یکسان سازی شود. مربیان کشتی آزاد و فرنگی با حضور علیرضا دبیر فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور فنی در سالن دانشگاه آزاد رودهان آغاز به کار کرد و در حال برگزاری است.

در ابتدای این کلاس، حسن یوسفی افشار با توجه به اهمیت نحوه آموزش فنون گفت: وقتی دانش آموزی در باشگاه از مربی سوالی در مورد تکنیکی می پرسد مربی باید پاسخگو باشد و دانستن این دانش یک نیاز اساسی است. برای هر مربی به خصوص اگر مربی اطلاعات کافی در مورد این تکنیک نداشته باشد و شاگردانش به سراغ مربیان دیگر بروند.

مشاور ارشد رئیس فدراسیون در امور فنی، تسلط بر تمامی فنون را سخت و زمان بر دانست و افزود: بنابراین برای اینکه زودتر به نتیجه تمرینی برسیم، باید به سمت روش هایی برویم که در فدراسیون نیز موثر باشد. روشی که توسط ستاد تدوین شد، تکنیک تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نروژ اجرا شد و آن اولویت دادن به نحوه به کارگیری فنون و ترتیب اجرای حرکات است.

یوسفی افشار خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری دوره های آموزشی یکپارچه برای مربیان، شاهد تربیت مربیان مجرب تری نسبت به گذشته در باشگاه باشیم و حاصل چنین باشگاه هایی می تواند پشتوانه خوبی برای کشتی ایران باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید