شکست سیاستمداران و “کمپین های ضد واکسن” توسط اثرات واکسن / واکسیناسیون تاج. شواهد یک شاهد صادق در آستین

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789758

روز گذشته تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 58 نفر رسید، این در حالی است که فعالان واکسن و ضد واکسن می گویند واکسن های ساخت چین در کشور باعث قتل عام می شود و نقشی در مهار تاج گذاری نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیش از ظهر امروز کمیسیون فعالیت های امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری های کرونا در وزارت کشور پیام شماره یک را با عنوانتدابیر جدی وزارت کشور برای کاهش بیماری‌های عروق کرونر قلب در رسانه های رسمی کشور منتشر شد.

این اطلاعیه به دنبال دستور رئیس جمهور مبنی بر کاهش عوارض مرگبار بیماری عروق کرونر قلب و مرگ مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب صادر شده و از امروز اجرایی می شود.

در بخشی از این پیام آمده است:

«… در این راستا با توجه به شرایط نهاد برای ایجاد تغییر در مدیریت بیماری[کرونا] از سوی رئیس جمهور برای اجرا در قالب «طرح مدیریت هوشمند بیماری ها در قالب سامانه امید» در دستور کار قرار گرفت. این طرح در صدد است تا ضمن کاهش خطر ابتلا به بیماری برای عموم مردم، شرایط لازم را برای امکان «همزیستی با تاج» فراهم کند.

بر این اساس تلاش هایی برای کاهش محدودیت ها صورت گرفته است[ی کرونایی] اقدام جدی انجام دهید؛ به گونه‌ای که امکان فعالیت و تردد اقشار و طبقات مختلف در محیطی امن‌تر امکان‌پذیر باشد و هیچ محدودیتی تنها برای بیماران عمل شده به دلیل ناآگاهی سلامت اکثریت افراد به خطر نیفتد. اقلیت.”

be9ed467 2f69 4cbf a615 33f94d3566ee خبر خاکستری

البته اقدامات رئیس جمهور و صدور «طرح مدیریت هوشمند بیماری در چارچوب نظام امید» با کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از بیماری های عروق کرونر همراه بود. چرا که دیروز وزارت بهداشت با خبری بی سابقه اعلام کرد که تعداد فوتی های تاج در روز شنبه 13 آذر به 58 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد.

3420c205 5388 43ea 83c6 b28d09e3b785 خبر خاکستری

نسبت به آمار دیروز تاج نسبت به 13 آذر سال گذشته یعنی. این رقم در سال 1399 کاهش چشمگیری داشته است. اگر به آمار و ارقام سال گذشته نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که سال گذشته و یک روز در تاریخ 13 آذر 1395، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس در مورد آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز پنجشنبه برگزار شد. 13 آذرماه وی می گوید: در این مدت بر اساس آخرین نتایج آزمایشات عروق کرونر در کشور، 13 هزار و 922 بیمار جدید شناسایی شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان 24 ساعت گذشته در کشور را 358 نفر اعلام کرد.

74b2fb53 d047 4baf bf1f 00edd89f8215 خبر خاکستری

با وجود مقايسه فوق و اظهارات مطرح شده، ذكر چند نكته بي معنا نخواهد بود;

اولین: فراموش نکرده ایم که در چند ماه اخیر گروهی که خود را مخالف واکسیناسیون یا عضوی از کمپین واکسن معرفی کرده و در فضای مجازی توسط متولیان بهداشت و واکسیناسیون واکسن و واکسن فرار از آنها نام برده می شود، در اظهارات متوالی به سمت خود رفتند. و حق و حق و به یکدیگر دروغ گفتند و در مورد مضرات واکسیناسیون چه نگفتند. گروه فیلمبرداری افرادی را که در اثر این واکسن نابینا، کچل و فلج شده بودند، آزاد کردند. یعنی سوال همین بود و افراد مقابل دوربین با توهین آشکار وانمود کردند که در اثر واکسن کرون هم همین سرنوشت برایشان رقم خورده است.

با این حال، هیچ یک از این قربانیان واکسن شواهد علمی یا شواهد پزشکی برای حمایت از چنین ادعایی نداشتند یا ارائه نکردند. با این حال، در چنین مواردی ممکن است تشخیص درست و نادرست و صارح خالص از ناصره برای عموم مردم مشکل باشد. شاید در آن زمان به دلیل انتشار این فیلم ها و فریادها و پوسترها تعدادی از هموطنان با واکسیناسیون متوقف شدند که تعدادی از آنها به دلیل بیماری عروق کرونر جان خود را از دست دادند و واکسینه نشدند. با توجه به این احتمال، البته تقریباً قطعی است.

امروزه که حقیقت فاش شده و تأثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر و ویروس کرونا ثابت شده است، چرا ضد واکسن‌ها که از هیچ چیز برای واکسینه کردن جامعه فروگذار نکردند، تلاش مذبوحانه خود را از سر دلسوزی به زبان امروزی توجیه کردند؟

c72cc00d 8d69 487b 8bec 1ecfe6de04e5 خبر خاکستری

دومین: اگر چنین افرادی را که از اولاد ابوالبشر هستند و مجاز به خطا هستند، در مورد آثار واکسیناسیون اشتباه می‌کنند. پس اگر آنها نیت بدی ندارند، چرا ویدیو یا صدای خود را دوباره پخش نمی کنند و به اشتباه خود اعتراف نمی کنند؟

سوم: عقل سلیم اجازه نمی دهد این همه بحث و جدل در مورد واکسن و مخالفان واکسن فقط برای رضای خدا باشد. امروزه به سختی می توان فردی را پیدا کرد که برای اثبات حقیقت وقت و هزینه صرف کند. بنابراین اکثریت کسانی که در راهپیمایی های ضد واکسیناسیون در راهپیمایی های ضد واکسیناسیون جنجال به پا کردند ابتدا دشمنان کشور بودند و سپس سیاستمداران و مخالفان دولت سیزدهم که آگاهانه یا ناآگاهانه روی زمین بازی کردند. بیش از یک ماه پس از در دست گرفتن سکان هدایت دولت های قبلی، واردات واکسن تاج از 100000 دوز به 5 میلیون افزایش یافت.

آنها می دانستند که چنین حرکتی در واردات واکسن قطعا می تواند در زمانی باورنکردنی به واکسیناسیون دست یابد و بیماری را ریشه کن کند، در زمانی که سیاهان و سفیدپوستان دشمن و دشمن بودند، بنابراین طبیعی بود که طرح ایولی روند واکسیناسیون را به تعویق بیاندازد و ایجاد کند. نابرابری ها و کاشتن بذر ناامیدی و کفر در دل مردم. اما سرانجام زمستان گذشت و روسیه به دست دشمنانی سپرده شد که نمی خواهند مردم ما در سرزمین خدا سبز و سالم ببینند.

628e23fc 9e1a 4fa6 8844 63b67844e942 خبر خاکستری

چهارم: خدا را شاکریم که هر روز از تلفات هموطنانمان کاسته می شود در شرایطی که خطرناک ترین جنبه تاج و تخت، یعنی امیکرون، سیاستمداران کشورهای مدعی را می ترساند. در شرایطی که بسیاری دیگر از هموطنان خوش‌بین تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ای معاند و دشمنان ما از رعایت پروتکل‌ها سر باز زدند، تعداد ماسک‌های استفاده شده به 35 درصد و تعداد دوز دوم واکسیناسیون به 60 میلیون نفر رسید. بودن. در این زمینه تعداد قربانیان در کشور به 58 نفر رسید و رئیس جمهور دستور کاهش محدودیت های تاج و تخت را صادر کرد. حال باید از خود بپرسیم که اگر این اتفاقات معمایی یک طرح واحد برای موفقیت بزرگ نیست، پس چه چیزی تمام سخنوران ضد واکسن و ضد ایرانی را در سکوت و کما فرو برده است؟

اخرین حرف

به هر حال وقتی تلاش مذبوحانه دشمنان و بدخواهان کشور و تمام اتفاقات 21 ماه گذشته را مرور می کنیم، از کمبود و انباشتن ماسک و دارو و سرم گرفته تا تاکتیک های جنگ نرم در فضای مجازی با هدف دلسردی مردم. ، این تمثیل قابل اطلاق است: «چاه همیشه در ته چاه است». اما حقیقت این است که مردم ما همیشه به بدترین بحران‌ها افتخار کرده‌اند و به یاری خداوند خبر تخریب تاج‌ها و کاسبان را در مناطق مرتبط با نیازهای این بیماری به اقصی نقاط کشور خواهیم رساند. دنیا بعد از چند صباح

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید