فواید واکسن تاج برای جامعه بشری با اثرات آن قابل مقایسه نیست

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785319

سوری بابیان اینکه جامعه بشری در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن خود را از این نبرد تاج نجات دهد، گفت: واکسن تاج قطعاً عارضه دارد، اما مزایایی که جامعه بشری از این واکسن به دست آورده است اصلاً قابل مقایسه با آن نیست. اثرات. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حمید سوری، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی قدیم 19 شب گذشته در نشست گروه آزاد اندیشی درباره اثربخشی و عوارض واکسن کرونا که توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد. وی گفت: در سراسر دنیا برخی از مردم فقط با واکسن و بیماری عروق کرونر قلب مخالف هستند و برخی نیز در مدیریت واکسن دچار مشکل هستند.

وی بابیان اینکه من با اصل واکسیناسیون مشکلی ندارم و معتقدم واکسیناسیون جزء ذات خلقت خداوند است و نوزادی که از مادرش متولد شده چند ماه است واکسینه شده است، گفت: او سعی کرد از آن واکسن تولید کند.مهندسی.

وی گفت: اگر این واکسن نبود، بسیاری از ما به دنیا نمی آمدیم و حتی بیش از 300 میلیون نفر به آبله مبتلا می شدند و در گذشته بسیاری از کودکان از یک خانواده بودند. آنها از واکسن استفاده نکردند، مردند.

وی اذعان داشت: وقتی در مورد مواد بیولوژیکی بحث می کنیم، هر عامل بیولوژیکی که از طبیعت و غیر از طبیعت مشتق شده باشد، می تواند عوارض داشته باشد. اگر بیش از حد غذا را در حد اعتدال مصرف کنید، مطمئناً عوارض جانبی دارد. از دوز مناسب استفاده کنید و هیچ پزشکی نمی تواند ادعا کند دارویی که برای بیمار تجویز می کند یا عملی که انجام می دهد بی خطر است، اما باید فواید آن را به نفع جامعه و بیمار ببینیم.

تاج یک مشکل اجتماعی است تا فردی

سوری گفت: بحث مدیریت واکسن بر خلاف این است که چرا اطلاع رسانی نمی شود و مردم حق دارند بدانند، اما بحث مدیریت واکسن نباید به مسائل دیگر تداخل داشته باشد. بهترین راه ممکن صرفه جویی است و ما نمی توانیم بنشینیم و تماشا کنیم و هنر بشر امروز پیشگیری است.

وی گفت: تاج گذاری یک معضل اجتماعی است تا یک مشکل فردی و هیچ فردی را نمی توان یافت که تحت تاثیر این بیماری قرار نگرفته باشد و مناسب ترین مداخله ای که می توانیم انجام دهیم. ما باید حضور داشته باشیم، باید شناسایی و معرفی شویم و با تجربه خام نمی توان به مبارزه با تاج یا بیماری دیگر رفت و پرونده یا فتوا داد.

رئیس کمیته ملی اپیدمیولوژی کووید 19 بابیان اینکه تجربه تند ما نباید به کل جامعه تعمیم یابد و از قالب علمی کامل و دقیق برخوردار باشد، تاکید کرد. ما نبودیم.

ممکن است مخالفان واکسن های خارجی واکسن های محلی را توصیه کنند

وی با تاکید بر اینکه مخالفان واکسن کرونا اگر به واکسن داخلی اعتقاد دارند و معتقدند سمی در واکسن های ایرانی وجود ندارد چرا مردم را به تزریق واکسن داخلی تشویق نمی کنند و اصرار به تزریق واکسن خارجی دارند، گفت: کارآزمایی بالینی انجام می شود. می تواند 10 باشد تا 15 سال طول می کشد که چرا امروز کار فوری انجام می شود، زیرا جامعه بشری اکنون به آن نیاز دارد و ما چاره ای نداریم جز اینکه روزی شاهد مرگ هزار نفر در کشور باشیم یا بهترین گزینه مورد قبول را ارائه دهیم. جامعه علمی. جامعه

دکتر سوری بابیان اینکه واکسن اجباری باید متناسب با فرهنگ جامعه باشد، نباید حق طبیعی تزریق واکسن را از انسان سلب کرد و به نظر من باید باهوش و قانع باشد، گفت: به زندگی عادی برو. ، بررسی پروتکل ها، استفاده حداکثری از طب سنتی و .. از جمله عناصری است که در طرح شهید سلیمانی به روز می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: واکسن کراون قطعاً یک عارضه دارد، اما مزایایی که جامعه بشری از این واکسن دریافت کرده است به هیچ وجه قابل مقایسه با عوارض جانبی آن نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید