برگزاری نشست آزاد اندیشی موافق و مخالف واکسیناسیون تاج در مشهد

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784500

ذاکرجان گفت: نشست آزاداندیشی حامیان و مخالفان واکسیناسیون تاج به منظور بحث علمی و تبادل نظر در مورد اثربخشی و عوارض واکسن تاج در مشهد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن ذاکرجان رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با صبح توس گفت: نشست آزاداندیشی موافق و مخالف واکسیناسیون تاج در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه منتقدان در مورد واکسیناسیون دیدگاه دارند، جلسه ای برای بسیج جامعه پزشکی و بدون جهت گیری خاصی همراه با بحث و تبادل نظر علمی در مورد اثربخشی و عوارض واکسن کرونا در مشهد برگزار می شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت پوشش و اطلاع رسانی خوب رسانه ای گفت: در این نشست تخصصی مقرر شد موضوعات به صورت علمی و منطقی با عموم مردم مطرح شود و مخاطبان فرصت پرسش و پاسخ را داشته باشند. پاسخ به سوالات.”

وی با اشاره به حضور متخصصان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی افزود: از بین کارشناسان و متخصصان حاضر در این جلسه، آقایان سوری و امیدی سابقه کار در کمیته علمی ستاد ملی کشور را دارند. ولیعهد و آقایان عبداللهی و صداقت از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

ذاکرجان افزود: بحث های محله ای از زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب و در گذشته با محوریت بسیج جامعه پزشکی مطرح شد و اکنون موضوع اصلی این است که مردم در حوزه واکسیناسیون را متقاعد کنیم که این برنامه اجرایی شود. به این ترتیب.”

وی افزود: ما واقعا به دنبال این هستیم که مخالفان واکسیناسیون در این جلسه حضور یابند و تریبون پرسش و پاسخ ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید