نشست هم‌اندیشی بانوان دانشجوی فعال فرهنگی با مسئولین دانشگاه صنعتی قم

نشست هم‌اندیشی بانوان دانشجوی فعال فرهنگی با مسئولین دانشگاه صنعتی قم در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری موج قم، نشست هم اندیشی بانوان دانشجوی فعال فرهنگی در سالن جلسات حوزه ریاست با حضور دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، کریمی معاون دانشجویی و فرهنگی، پورمحمدی مدیر حراست، مرادی مدیر فرهنگی و نصیری رئیس مرکز مشاوره دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با هدف تعامل هرچه بیشتر بین مسئولین دانشگاه و بانوان دانشجو برگزار شد، دانشجویان پیشنهادات، انتقادات و مطالبات خود را در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای نامه‌های جدید فرهنگی با رویکردی متفاوت بیان کردند.

از جمله پیشنهادات دانشجویان استفاده از المان‌های شهدا در فضای دانشگاه، راه‌اندازی کتابخانه در خوابگاه خواهران با هدف تشویق دانشجویان به ارتقای سطح مطالعه،برگزاری مسابقات کتابخوانی، استفاده از ظرفیت دانشجویان در فضاسازی دانشگاه، نگاه ویژه به دانشجویان مادر (از جمله مواردی چون تهیه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی، مهد کودک ویژه مادران دانشجو) برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف ویژه داوطلبان عامرین به معروف و ناحیهیان از منکر،اختصاص اتاق مناسب به بسیج خواهران، استفاده از ظرفیت خواهران جهت تربیت نیروهای انقلابی، اجرای برنامه‌های تک جنسیتی جهت جذب حداکثری دانشجویان ،آموزش‌های توسعه فردی ویژه دانشجویان از جمله مطالبات و خواسته‌های دانشجویان بوده است.

در ادامه رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه فعالین فرهنگی به ویژه بانوان دانشجو، ابتکار عمل ایشان را در اجرای برنامه ها بسیار خوب قلمداد کرد و افزود: دانشگاه صنعتی قم به عنوان یک دانشگاه در حال توسعه از لحاظ علمی، پژوهشی و فرهنگی فعالیت های چشمگیری دارد. بی شک این پیشرفت ها مرهون زحمات یکایک شما دانشجویان ، اساتید و کارکنان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، حضور دانشجویان دغدغه مند فرهنگی را در برنامه های معنوی، مذهبی و فرهنگی بسیار موثر دانست و گفت: به حمد الله با استفاده از ظرفیت های شما عزیزان فعالیت های فرهنگی بسیار متنوعی از جمله هیات ها و موکب های زیادی را برگزار کردیم که خیرات و برکات بسیار زیادی برای دانشگاه داشته است .

وی افزود: تمام سعی ما این است که با کمک شما عزیزان دانشگاه صنعتی قم را به یکی از دانشگاه های سرآمد علمی و فرهنگی در کشور تبدیل کنیم. همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم گفت: یکی از اهداف والای فرهنگی در این دانشگاه جوانی جمعیت و تشویق دانشجویان به ازدواج آگاهانه و به هنگام است.

وی افزود: با همکاری و دلسوزی دکتر رضائی نور برنامه های ویژه ای جهت رفاه حال دانشجویان متاهل تهیه و تدوین شده است. وی از برگزاری ازدواج دانشجویی در سال جاری خبرداد و افزود: به امید خدا ازدواج دانشجویی امسال را همراه با تسهیلات ویژه برگزار خواهیم کرد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید