تکمیل واکسیناسیون بهترین و موثرترین راه برای مقابله با امیکرون است/خودمراقبتی همچنان مهمترین عامل در پیشگیری از عفونت است.

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798721

معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد تاکید کرد؛

معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد بهترین و موثرترین راه مقابله با امیکرون را تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا دانست و گفت: مردم باید به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند. واکسینه شدن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید قنبریان معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز؛ او گفت: Omicron به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است.

وی گفت: در حال حاضر 110 کشور جهان در ایمیکرون مشارکت دارند و در صورت اعمال محدودیت های هوشمند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانیم این دوره را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.
گنبریان بهترین و موثرترین راه مقابله با امیکرون را تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا دانست و گفت: مردم برای واکسیناسیون باید به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.
معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد با اشاره به واکسیناسیون مادران باردار، یادآور شد: این گروه به دلیل داشتن شرایط حساس باید برای واکسیناسیون به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی گفت: دانش آموزان به دلیل حضور در مکان های پرتردد مانند مدارس برای پیشگیری از بیماری باید دوز دوم و سوم خود را تکمیل کنند.
گنبریان گفت: توصیه می‌شود در زمان تکمیل واکسیناسیون، خودمراقبتی از جمله پرهیز از مکان‌ها و مکان‌های شلوغ، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند تا کمتر شاهد ابتلای هموطنان به بیماری عروق کرونر باشیم. بیماری قلبی. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید