بازیکن استقلالی ملی پوش پرسپولیس را شست و شو داد

بازیکن استقلالی ملی پوش پرسپولیس را شست و شو داد

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال بومی درباره اختلافات و دو طرف در تیم ملی گفت: متاسفانه شاهد اتفاق عجیب و تلخی در تیم ملی و بازیکنانی هستیم که اکثر آنها در اروپا بازی می کنند و با آنها آشنا هستند. قوانین حرفه ای به نفع یک مدیر داستان می سازند. . به نظر من تیم ملی فوتبال کشورمان ناخواسته به سمت باتلاقی می رود که خروج از آن غیرممکن است. در فوتبال دنیا هرگز نخواهید دید که بازیکنان تیم ملی یا باشگاهی برای یک مدیر یا علیه سرمربی تاریخ سازی کنند یا بزرگان تیم علیه سرمربی آنها موضع گیری کنند.

تیم ملی آرژانتین با اتحادیه بازیکنان قهرمان کوپا آمریکا شد
لطیفی گفت: تیم های ملی و باشگاهی در فوتبال اروپا و ایران موفق شدند و به مقام قهرمانی رسیدند زیرا بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اتحاد و همدلی وجود داشت. به عنوان مثال تیم ملی آرژانتین با مربی کم تجربه قهرمان مسابقات کوپا آمریکا شد و موفقیت این تیم مرهون اتحاد بازیکنان بود. البته تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2018 شکست خورد اما این تیم می تواند با این اتحادیه قهرمان جام جهانی قطر شود.

بزرگان تیم ملی فوتبال در جام جهانی فرانسه مداخله نکردند
پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: افتخار همراهی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 1998 فرانسه را داشتم که در آن مدت اختلاف نظرهایی وجود داشت اما بازیکنان متحد بودند. همه بازیکنان ایویچ را دوست داشتند و فکر می کنم اگر او در تیم ملی می ماند می توانستیم به مرحله بعدی جام جهانی برویم اما متاسفانه ایویچ اخراج شد و جلال طالبی جایگزین او شد. بزرگان تیم ملی مانند عابدزاده، هداد عزیزی و دایی در مورد چرایی کنار گذاشته شدن ایویچ دخالتی نکردند. جلال طالبی مربی ضعیفی بود اما بازیکنان روحیه ملی داشتند و بهترین پیروزی تاریخ فوتبال ایران را مقابل آمریکا کسب کردیم.

لطیفی گفت: متأسفانه ملی پوشان مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و جهانبخش که از ارکان و از بزرگان تیم ملی هستند سابقه مشترکی در حمایت از یک مدیر فوتبال از خود بر جای گذاشته اند. به نظر من این اتفاقات روی تیم ملی تاثیر می گذارد و اگر این رویه ادامه پیدا کند، نتایج تیم ملی در جام جهانی قطر فاجعه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید