پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی استقلال را شست و شو داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی استقلال را شست و شو داد

وحید کلیچ در خصوص شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام گفت: بازی ترسناکی بود، گل ارزش بازی در تیم اتوبوسرانی و صرف وقت زیاد را ندارد. بهتر بود، آنها بازی خود را انجام دادند. در نیمه دوم با این دیدگاه به میدان آمدند تا پیروز میدان شوند.

وی در خصوص عملکرد مهدی شیری گفت: او قبل از اخراج باید تعویض می شد، حضور و غیاب او برای پرسپولیس آنچنان تفاوتی ایجاد نکرد. شیر امسال در اوج نیست و مراقب نیست. اصلا معلوم نبود چرا ظاهر شده و می خواهد چه کار کند. اگر آنجا اشتباه نمی کرد، هیچ اتفاقی نمی افتاد. اگر 11 نفر بودیم دو موقعیت 100 درصدی داشتیم که بدشانسی عبدی تبدیل به گل نشد، می توانستیم بازی را ببریم.

کلیچ درباره موقعیت 100 درصدی مهدی عبدی مقابل فولاد خوزستان توضیح داد: در این شرایط عبدی به راحتی می توانست با یک ضربه به گل برسد اما می خواست دور بزند و تحت فشار بود، خودش می خواست گل بزند و پاس نداد. وقتی دروازه بان رها می شد، به راحتی می توانست با ضربه چیپ گلزنی کند و حداقل بازی را به تساوی بکشاند. عبدی گل های خوب و حساسی زد اما یک بر یک از دست داد که می تواند سرنوشت مسابقه را تغییر دهد.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر نحوه مدیریت این تیم خاطرنشان کرد: برخی اجازه نمی دهند دراویش کاری بکنند. او دستبند بسته است و با این شرایط کاری نمی تواند بکند.

کلیچ در پایان با اشاره به وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام کار این تیم بر عهده حمید مطهری است، شما کوزه ندارید و مشکلات باشگاه تمام شده است. اما در واقع هیچ اتحادیه ای ندارند. اگر تمام کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم هماهنگ باشند جام حذفی و لیگ را با هم می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید