مایلی کوهن سرمربی استقلال شست و شو و گسترش داد

مایلی کوهن سرمربی استقلال شست و شو و گسترش داد

محمد مایلیهان با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: برخلاف آخرین دیدار دو تیم که در لیگ برتر برگزار شد و من در مصاحبه ای اعلام کردم استقلال شکست خورد اما عملکرد بهتری داشت، پرسپولیس شایسته قهرمانی در جام حذفی بود. قهرمانی. من 14 سال بازیکن و کاپیتان پرسپولیس بودم، به عنوان مربی روی نیمکت این تیم نشستم و پست های دیگری هم داشتم، اما همیشه حرفم را باور دارم و باید به صداقت احترام بگذارم.

وی افزود: نمی خواهم به مردم دروغ بگویم. اگر دفعه قبل گفتم پرسپولیس برد اما استقلال بهتر بود حالا می گویم پرسپولیس با شایستگی قهرمان جام حذفی شد. این موفقیت را باید به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، عوامل اجرایی و خدماتی و از همه مهمتر به هواداران پرسپولیس تبریک گفت. این قهرمانی در سایه همدلی ایجاد شد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: استقلال شکست خورد اما عملکرد خوبی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس داشت. فوتبال با این بردها و باخت ها زیباست و بار دیگر این ورزش نشان داد که هرگز قابل پیش بینی نیست. شما باید از فوتبال لذت ببرید. باید ثابت شود که دوستی از هر چیز دیگری مهمتر است. حالا مردم و هواداران پرسپولیس خوشحال هستند و می توانند حداقل برای چند روز مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می کنند فراموش کنند.

وی به قضاوت اشکان سهری و محمدحسین زاهدی فر در این دیدار اشاره کرد و گفت: تیم داوری عملکرد خوبی داشت. قضات با حداقل امکانات ممکن قضاوت می کنند. ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد، اما این خطاها عمدی نیستند. زاهدی فر جای تقدیر دارد، مردی که تمام ویژگی های یک داور خوب را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گفت: اگر رفتار این مرد توسط یک مربی ایرانی انجام می شد قطعا با محرومیت سنگینی مواجه می شد. ساپینتو بازیگر خوبی است. او می داند که دیگر جایی در استقلال ندارد.

وی افزود: استقلال فصل گذشته بدون از دست دادن یک تیم نوجوان ایرانی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید. فرهاد مجیدی چقدر پول گرفت و قرارداد ساپینتو چقدر است؟ استقلال تیم ریشه دوانده و عالیه ولی واقعا متاسفم که چطور یه مربی اجازه چنین رفتاری رو میده! رفتار این مرد را با خوزه مورایس (سرمربی سپاهان) مقایسه کنید. من همان طور که از محرم نویدکیا تعریف می کنم از مورائیس تعریف می کنم و معتقدم او باید روی نیمکت سپاهان می نشست اما وقتی مورائیس را با ساپینتو مقایسه می کنید متوجه می شوید که شخصیت این دو نفر قابل مقایسه نیست.

مایلیهان تاکید کرد: امیدوارم آنقدر پیشرفت کنیم که مربیانی از این دست به ایران نیایند. اگر استقلال به عملکرد ساپینتو ببازد. او با رفتارش آرامش را از استقلال گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید