مایلی کوهن دوباره به کارلوس کی روش حمله کرد

مشکل لوکادیا به چالشی برای پرسپولیس تبدیل شد. چرا؟

لوکادیا با توجه به دستمزد و پولی که می گرفت، عملکرد خوبی نداشت و تنها 3 گل در این بازی به ثمر رساند و حالا با جدایی ناگهانی، دستان پرسپولیس را مستقیم رها کرد. گفته می شود لوکادیا 6 گل به ثمر رسانده است که نیمی از این گل ها پنالتی بوده است. اگر در آن سن و سال در پرسپولیس بازی می کردم شاید با زدن آن پنالتی ها 3 گل می زدم.

کلا بازیکنان خارجی و پرسپولیسی ها و تیم ملی دستمزد زیادی می گیرند؟ موافقید؟

به نظر می رسد در این مملکت برای خودمان پولی نیست و برای خارجی ها پول زیادی داریم. کی روش در ایران چند روز بود؟ در کل حتی یک ماه هم وجود ندارد. ببینید او و دستیارانش چقدر پول گرفتند و رفتند. می گویند قراردادش 150 هزار دلار بوده، این عدد را باور می کنی؟

چه کاری می توان انجام داد

مشکلات آنقدر زیاد است که ما نمی توانیم در مورد آنها صحبت کنیم، من دیگر کاری به فوتبال ندارم. یک وقت خودت تو بورس هستی و از روی خودخواهی و به خاطر منافع خودت حرف میزنی و انتقاد میکنی ولی هر چی گفتم و میگم کاملا از روی دلسوزیه.

مایلی کوهن دوباره به کارلوس کی روش حمله کرد

آیا انتظار می رفت کی روش ترکیبی متفاوت از گذشته در جام جهانی به میدان برود؟

کی‌روش همیشه می‌گوید ما در لیگ ایران بازیکن یا حرفه‌ای خوب نداریم، اما سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان خوب و خوش اخلاقی هستند، چند نفر در تیم باشگاهی خود بازی کردند؟ ما بازیکنان خوبی در ایران داریم اما باید طرز فکر را عوض کنیم جام ملت های 1996 را به خاطر دارید؟

چرا به جام ملت ها در سال 1996 اشاره کردید؟

ما در این رقابت ها سوم شدیم اما مهم ترین دستاورد این بود که این نسل سال ها به فوتبال ایران خدمت کردند. تعدادی بازیکن 17 یا 18 ساله به فوتبال ایران معرفی شدند. خود مهدوی در آن زمان چند سال داشت یا فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی، علی موسوی، سیروس دین محمدی؟ آیا در زمان استقلال دین محمدی بوده است؟ نه، از شهرداری تبریز دعوتش کردم. خدایا میناوند و نیکیسا را ​​ببخش. با الان مقایسه کن آیا این تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشت؟ البته قبول دارم که جام جهانی با تغییراتی که برخی از دوستان مشاور ایجاد کردند به شکل دیگری پیش رفت. فکر می کنم او باید به دور بعد می رسید. با این یوگسلاوی قدیمی و آلمان می توانستیم به مرحله بعد برویم. آقای گل آسیا را داشتیم و سه بازیکن در تیم منتخب آسیا داشتیم و جام اخلاق را هم بردیم.

کی روش پس از سقوط تیم ملی به ایران بازگشت!

چرا وقتی ما در جام جهانی حذف شدیم این آقا به ایران آمد؟ این در حالی است که وقتی برای یک بازی دوستانه به خارج از کشور رفتیم، سرمربی پرتغال به کشورش رفت. توجه داشته باشید که او یک ماه در ایران نبود و زمان برگشت صرف گردشگری و تفریح ​​شد. دفعه بعد که به ایران آمدی باید کنفرانس خبری برگزار کنی و عذرخواهی کنی.

نبی گفت ما زیر نظر اسکوچیچ نظم نداشتیم و نظم در تیم ملی زیر نظر کیروش بهتر شد!

ما نظم داشتیم، تیم 6 گل از انگلیس خورد، اگر نبود فکر می کنم 16 گل می خوردیم. جایزه آقای نبی چقدر بود؟ شنیدم در سطح کیروش بود.

دیدگاهتان را بنویسید