تکلیف ساخت مرکز بهداشت مجتمع کوهن ماگر چه شد؟


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918379

اردیبهشت ماه هزار و 400 کلنگ در مرکز جامع سلامت روستایی مگار شهرستان مهرستان روی زمین پرتاب شد و هیچ اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ; فروردین ماه سال گذشته با حضور مسئولان ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی مهرستان مهرستان با خاک یکسان شد.


به گفته اهالی منطقه، با توجه به ایراداتی که در زمین این مرکز توسط پیمانکار مجاز بود، سایت دیگری برای ساخت این مرکز انتخاب و تایید شد.


حسینی یکی از ریش سفیدان روستای کن مگر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از خرداد سال گذشته پیمانکار و شرکت سازنده مربوطه برای این مرکز انتخاب شدند و حدود 6 ماه در روستا حضور داشتند. اما بودجه ای برای این منظور در نظر گرفته نشد و ساخت این مرکز درمانی در حد منشی ها باقی ماند.


وی با اشاره به اینکه عدم ساخت این مرکز درمانی با گلایه دانشمندان و اهالی منطقه همراه بوده است، افزود: پیگیری های زیادی از سوی دانشمندان شورا و اهالی روستا انجام شد اما مسئولان مربوطه در پاسخ گفتند که به دنبال این موضوع هستند. کالا برای ساخت این مرکز


باید بگویم؛ روستای کوهن مگر مهرستان به بیش از 8 روستای اطراف خدمات ارائه می کند و جمعیت بالغ بر 2500 نفر از ساکنان منطقه برای دریافت خدمات درمانی باید 10 کیلومتر را طی کنند تا به مرکز بهداشت روستای کوهن شهر برسند.


خبرنگار عصرهامون این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و مسئولان قول دادند مشکل ساخت این مرکز را حل کنند و به محض دریافت اخبار قانع کننده از طریق این پایگاه خبری اطلاع رسانی خواهند شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید