کاپیتان محبوب استقلال محمد مایلی خان شست و شو و پخش شد

کاپیتان محبوب استقلال محمد مایلی خان شست و شو و پخش شد

سید مهدی رحمتی درباره شرایط تیم فوتبال نساجی گفت: با توجه به اینکه تیم ما میانگین سنی بالایی داشت، سعی کردیم تغییرات زیادی در تیممان ایجاد کنیم. از طرفی برای اینکه تیم مان سریعتر هماهنگ شود، تمریناتمان را زود شروع کردیم. کار را از نساجی شروع کردیم و همه چیز خوب بود. بازیکنان با دیدن جمعیت احساس بهتری داشتند و مردم با دیدن وضعیت تیم احساس بهتری داشتند. همه چیز عالی بود و فکر می کنم اولین فایده جمعیت این است که احساس مسئولیت کادر فنی و بازیکنان را افزایش می دهد. این تیم متعلق به مردم قائم شهر است و آنها عاشقانه آن را دوست دارند و ما سعی می کنیم تمام انرژی خود را در کنار همه بازیکنان بگذاریم و آنچه را که قائم شهرها واقعاً لیاقت آن را دارند به آنها ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره نقل و انتقالات و اینکه اکثر بازیکنان از تیم سابقش آلومینیوم اراک آورده شده اند، گفت: با توجه به شرایط تیممان و 44 گلی که در لیگ خوردیم و در رده سیزدهم. در جدول، ما به آن نیاز داریم. باید تیم را از پایه می ساختیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که یک سال من را تحمل کردند و شرایط کار و چیزهایی که ما از آنها می خواهیم را می دانستند، سعی کردم آنها را به تیم نساجی بیاورم. عده ای هم بودند که قراردادشان تمام شد، مثل حسینی و آزادی که قراردادشان را پرداخت کردیم و وارد تیم کردیم. اگر اینجا نمی آمدند حتما به جاهای دیگر می رفتند. برای هماهنگی تیم تصمیم به خرید آنها گرفتیم. مظاهری هم به تیم اضافه شد و 6 سهمیه خریدیم.

سرمربی تیم نساجی گفت: جلساتی با کادر فنی داشتیم، باید از این یک سهمیه نهایت استفاده را ببریم و با شور و ظرافت بیشتری خرید کنیم. آخرین بازیکن در پست وینگر یا وینگر یا شاید هافبک میانی. در این 2 پست ما تیم را تجزیه می کنیم و بررسی می کنیم که کجا دستمان خالی است. 2 بازیکن خارجی به تیم ما اضافه شده اند که تلاش می کنیم خیلی زود به جمع ما بیایند و هر چه زودتر با تیم هماهنگ کنیم. ترکیب اصلی ما مطمئناً وضعیت خوبی خواهد داشت. ما نگران نیستیم.

وی در خصوص قیمت های نجومی در بازار نقل و انتقالات و تعیین سقف قرارداد خاطرنشان کرد: نمی دانم یادتان هست یا نه؟ من اولین بازیکنی بودم که مرا به فدراسیون برد و قراردادم را از بالا تا پایین چک کرد و گفت 350 میلیون تومان تایید شده است. قرارداد من در آن زمان حدود یک میلیارد تومان بود. این محدودیت قرارداد فقط حساسیت را افزایش می دهد و تیم ها را عصبانی می کند. تیم هایی هستند که با توجه به شرایط مالی خود خرید می کنند. ما بازیکنان گران قیمت نخریده ایم و پول زیادی هم خرج نکرده ایم.

رحمتی ادامه داد: امسال باید در آسیا حضور داشته باشیم و شاید هزینه هایمان در زمینه بازیکنان خارجی کمی بالا رفته باشد. آداما نیان از سال گذشته با تیم ما قرارداد دارد و بند فسخی ندارد و باید در اختیار او باشیم. تا زمانی که او با ما تمرین می کند خوب است و امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم. همچنین مبلغ قرارداد او نیز بسیار بالاست اما با توجه به اهداف باشگاه و جلوگیری از آسیب به باشگاه در اختیار او هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اهداف این تیم برای مسابقات پیش رو خاطرنشان کرد: قبلا هم گفته بودم که نساجی در 3 سال گذشته رتبه خوبی نداشت. اول اینکه با توجه به هدفی که برای خودمان در نظر گرفته ایم به دنبال رتبه تک رقمی در لیگ برتر و ماندن در آن جایگاه و داشتن تیمی شایسته مردم قائم شهر هستیم. در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنیم تا در حد توان نماینده شایسته ای برای فوتبال بومی خود باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس نساجی برای موفقیت در آسیا چقدر است، تصریح کرد: مشکل اصلی ما زیرساخت هاست و اینکه در لیگ هایمان بازیکن جوان نداریم. مربیان امنیت شغلی ندارند و ریسک نمی کنند و به جوانان فرصت می دهند و این باعث می شود هر روز از کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس عقب باشیم. آنها 2 ستاره به تیم خود اضافه می کنند و بازیکنان دیگر آنها را می بینند و این باعث پیشرفت افراد دیگر می شود اما در عمل ما آن شرایط را نداریم و به دنبال بازیکنان خارجی ارزان قیمت هستیم و آن بازیکنان ارزان نیز عملکرد خوبی ندارند. خدا را شکر پارسال خوب کار کردیم و دو بازیکن خارجی آوردیم که خوب کار کردند.

رحمتی درباره حضور نوازی در استقلال گفت: نوازی فصل گذشته در کنار من بود. ما 3 سال است که با هم هستیم و مشکلی با هم نداریم او امسال تصمیم گرفت در استقلال باشد. یک مربی پرتغالی و یک مربی ایرانی دیگر به کادر فنی خود اضافه می کنیم. ضمناً با رعایت شرایط، اردوی تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت ایوب کلانتری گفت: کلانتری تصمیم گرفته از تیم ما جدا شود.

رحمتی در خصوص سیدحسین حسینی نیز گفت: از روز اولی که تصمیم گرفتم مربی شوم تصمیمم این بود که در مورد تیم های دیگر و افراد دیگر صحبت نکنم. آنچه برای من مهم است نساجی، تیم و هواداران این تیم است. تمام تمرکز من روی تیمم است.

وی درباره زیرساخت ورزشگاه و مجوزهای آسیایی ادامه داد: نمی دانم در آزادی یا نقش جهان بازی می کنیم یا نه. آنچه از ورزشگاه نقش جهان می دانستم را در نشست خبری گفتم. چیزی که ما دوست داریم این است که در ورزشگاه خانگی خود و در مقابل تماشاگران خود باشیم. من خودم در این ورزشگاه بازی کردم و تمرین کردم. بازی در اینجا سخت است و هواداران حمایت بسیار خوبی از تیم نساجی دارند و ما هم دوست داریم این حمایت را داشته باشیم.

سرمربی نساجی گفت: علیرغم عملکرد خوبش در تیم های پدیده و آلومینیوم پس از انتصاب به عنوان سرمربی نساجی، عده ای مانند محمد مایلی کهن معتقدند این کار به دلیل دخالت های امیر قلانوی بوده است. آنها استاد من بودند، بازی برای هر دوی آنها باعث افتخار بود. چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی. همه شما فقط مهدی رحمتی را می شناسید. شاید مهم ترین اتفاق زندگی هرکسی حضور در جام جهانی باشد که همه برای آن تلاش می کنند. حتی حاضر نشدم برای حضور در جام جهانی قرارداد ببندم. تو منو کاملا میشناسی این سخنان برای تبرئه دیگران از به کار بردن نام رحمت است. سعی کردم همیشه نان را از دستم بخورم. تا جایی که بتوانم برای کمک کار خواهم کرد. حتی اگر روزی نتوانم کمکی بکنم، با یک خداحافظی همه را خوشحال می کنم.

وی ادامه داد: حنیف نیز با جدیت کار خود را انجام می دهد.

رحمتی درباره تیم ملی هم گفت: اجازه بدهید در مورد تیم ملی صحبت نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید