نظر قدیمی مایلی به سرمربی پرسپولیس

نظر قدیمی مایلی به سرمربی پرسپولیس

محمد مایلی کهن این روزها از فوتبال دور است اما همچنان بحث فوتبال را دنبال می کند و در بحث جادوگری و حاشیه تیم ملی موضع جالبی دارد.

مایلی کهن در ابتدای صحبت های خود به بحث درباره سابقه مصاحبه دراگان اسکوچیچ و در نهایت به پاسخ مهدی طارمی اینگونه واکنش نشان داد: آنچه اسکوچیچ می گوید درست است. یکی از مهم ترین عواملی که باعث شد فوتبال ما علیرغم کمبود تجهیزات بهتر از سایر تیم های آسیایی باشد، بهره مندی از استعدادهای زیادی در فوتبال است، اما باید اذعان کنیم که رفتار هر دو بسیار محترمانه بود و امیدوارم اختلافات به گونه ای حل شود. در اسرع وقت.

وی ادامه داد: اگر همیشه ایراداتی که در مقاطع مختلف به مربیان تیم های ملی وارد می شود این است که آنها مسابقات لیگ برتر را تماشا نمی کنند اما اسکوچیچ در اکثر مسابقات باشگاهی حضور دارد و به او توصیه می کنم نگاه دقیق تری به مسابقات داشته باشد. دارایی های داخلی لیگ ما. . شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم در جام جهانی شرکت کنم.

مایلی کهن در خصوص وضعیت پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان با شکست مقابل الهلال گفت: پرسپولیس پس از باخت به الهلال خیلی زود موفق شد خود را دوباره جمع کند. پرسپولیس با تقسیم بندی بازیکنانی مانند کنعانی زادگان، مغانلو و نورالهی بیش از هر فصل دیگری بازیکن جذب کرده و باید بگویم که در این فصل از هزینه های خود کم نکرده است. به نظر من مدیرعامل وقت این تیم (سمیعی) در پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و با اینکه خیلی غیرحرفه ای بود اما بدون حاشیه گذشت اما خیلی از مدیران ما با کلی سلام می آیند و صد حاشیه برای تیم درست می کنند که شما ترک کردن.

پیشکسوت فوتبال ایران به حضور آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال نیز واکنش نشان داد: او در استیل آذین ناکام ماند و علیرغم هزینه های زیادی که برای تیم ها خرج شد، در رانندگی تراکتور و پاس ناکام ماند. با این حال آجرلو چهره شناخته شده ای است و می تواند مشکلات استقلال را حل کند. او برای موفقیت باید از تجربیات قبلی خود درس بگیرد. البته همانطور که همیشه گفته ام مددی مدیر خوبی هم بود و با خیال راحت کار می کرد.

مایلی کهن که مدتی سرمربی تیم المپیک ایران بود، درباره حضور مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ایران و عملکرد این تیم گفت: امیدوارم تیم ملی به المپیک پاریس صعود کند. ” مهدی مهدوی کیا شاگرد خودم بود و امیدوارم موفق شود. امیدوارم از تجربه 44 سال گذشته درس بگیریم و در المپیک شرکت کنیم البته اگر هم صعود نکنیم، عدم حضور ما در المپیک فاجعه نیست. مهدوی کیا از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بود و از نظر انگیزه می تواند به تیم امید کمک کند. تیم المپیک ایران تاکنون تلاش های خوبی انجام داده و از نظر فنی نیز موفق عمل کرده است. قطعا کار سختی خواهد بود و امیدوارم مهدوی کیا موفق شود.

وی درباره موضوع جادوگری این روزها در فوتبال ایران گفت: به نظر من صحبت درباره این موضوعات چندان جالب نیست، زیرا اگر جادوگری باشد، هندی ها باید قهرمان جهان یا خود چینی ها شوند که جادوگری در آنجا بسیار رایج است. باید در این سال ها پیروز شد.» آنها بردند، این مسائل نباید در نظر گرفته شود و تمرکز روی فوتبال و داشتن دانش ورزشی و فوتبالی در کنار زیرساخت ها و کار برنامه ریزی می تواند تیم را به نتیجه مطلوب برساند. و نیازی به این کار نیست

محمد میلی

دیدگاهتان را بنویسید