پیشکسوت پرسپولیس عیسی کثیر را شست و شو داد

پیشکسوت پرسپولیس عیسی کثیر را شست و شو داد

این روزها یکی از موضوعات اصلی نقل و انتقالات تابستانی رفتن گلزن دربی پرسپولیس و رفتن او به جمع یحیی گل محمدی است.

مرتضی کرمانی مقدم ستاره دهه 60 پرسپولیس در این خصوص به خبرروزی گفت: عیسی آل کثیر اشتباه بزرگی کرد و فکر می کنم احساسی تصمیم گرفت. پرسپولیس در مواقع محرومیت یا مصدومیت در کنار عیسی ایستاد و از او حمایت کرد. یحیی گل محمدی هم خیلی او را دوست داشت و در آن چند سال همیشه از او حمایت می کرد اما در تصمیمی عجیب از پرسپولیس جدا شد و رفت.

وی ادامه می دهد: عیسی آل کثیر باید با خودش تنها می ماند و می دید که بازی پرسپولیس چه چیزی به او داده است. فکر کنم نمک پرسپولیس خورد و نمکدان را شکست! کی فکرش را می کرد این مهاجم مصدوم بعد از یک سال دوری از میادین فوتبال به پرسپولیس برگردد؟ اعتماد یحیی گل محمدی و علاقه سرمربی پرسپولیس به او بود. عیسی در دربی هم گل مهمی زد اما در دیگر بازی های نیم فصل دوم چه کرد؟ این اقدام و تصمیم درست نبود و به نظر من فوتبال عیسی آل کثیر در سپاهان اصفهان امسال به پایان می رسد. بدیهی است که هواداران سپاهان از او استقبال گرمی نکردند و البته نمی خواهم این اتفاق بیفتد، اما او اشتباه بزرگی مرتکب شد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «همه پول نیست» یادآور می شود: زمانی که از قطر به ایران برگشتم با پیشنهاد 10 میلیون تومانی تیم بهمن مواجه شدم. با این 10 میلیون تومان می توانید امسال 10 آپارتمان در تهران بخرید! با این حال من با قرارداد 2 میلیون تومانی پرسپولیس را انتخاب کردم که آن هم توسط مهندس عابدینی 200 هزار تومان، 100 هزار تومان به ما پرداخت شد و نفهمیدیم چه شد؟ پول همه چیز در فوتبال نیست. البته شنیدم رضا درویش به عیسی آل کثیر پیشنهاد 15 میلیارد تومانی داده که قبول نکرد! راستش 15 میلیارد تومان کم نیست و نمی دانم چرا عیسی آل کثیر آن را رد کرد.

وی خاطرنشان می کند: زمانی که در پرسپولیس فوتبال بازی می کردیم پولی نبود و باید با رضایت علی آقا پروین به قطر می رفتیم و مقداری پول پس انداز می کردیم. الان خوشبختانه در پرسپولیس پول خوبی به بازیکنان می دهند و آبروی پیراهن پرسپولیس خیلی بالاست. بازیکنانی که از پرسپولیس راهی تیم های دیگر می شوند بعدا به ارزش این پیراهن پی خواهند برد. ممکن است در ابتدا سرشان داغ باشد و متوجه تصمیم اشتباه خود نشوند، اما آینده چیزهای زیادی را به آنها ثابت خواهد کرد.

مرتضی کرمانی مقدم در پایان می گوید: چیزی که باید بگویم این است که پرسپولیس به هیچ بازیکنی وابسته نیست. آنقدر ستاره های بزرگ و سرشناس در پرسپولیس آمدند و رفتند که حتی یک 18 چرخ هم نتوانست نامشان را ببرد، اما پرسپولیس ماند و افتخار گرفت. الان هیچ اتفاقی نمی افتد و پرسپولیس شهاب زاهدی و مهدی عبدی را دارد. علاوه بر این امید عالیشاه، محمد عمری، مهدی ترابی و حتی وحید امیری می توانند در خط فوروارد بازی کنند. امیدواریم یک مهاجم خارجی خوب به تیم اضافه شود که برخلاف لئاندرو پریرا بتواند بار را به دوش بکشد و تاثیرگذار باشد. پرسپولیس راه خودش را خواهد رفت و با رفتن یکی دو بازیکن مشکلی ندارد اما این بازیکن است که از این جدایی متضرر می شود. البته تجربه به من می گوید!

دیدگاهتان را بنویسید