باشگاه پرسپولیس به مذاکره با عیسی آل کثیر ادامه می دهد

این در حالی است که طی دو هفته گذشته مذاکرات زیادی بین رضا درویش و مدیر برنامه های قدیم و جدید عیسی صورت گرفته است. با وجود اینکه آل کثیر همچنان بر دستمزد خود اصرار دارد و می خواهد رقمی بالاتر از سقف دریافت کند، اما زمانی که با مقاومت مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد، کم کم مبلغ پیشنهادی خود را کاهش داد. سرانجام شب گذشته ایجنت جدید او آخرین جلسه خود را با رضا درویش برگزار کرد و قرار شد امروز پاسخ نهایی خود را به باشگاه اعلام کند.

لازم به ذکر است عیسی آل کثیر نیمی از مذاکرات را با یک مدیر برنامه انجام داد و چند روز پیش یک ایجنت جدید را به باشگاه معرفی کرد.

فراموش نکنیم که رقم 12 میلیاردی در فصل قبل باشگاه پرسپولیس باعث شده تا رقم های این فصل در نهایت به 15 میلیارد تومان در این باشگاه برسد که البته به عنوان سقف قرارداد به بازیکنان ملی پوش تعلق می گیرد و این دلیل اینکه بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با توجه به مبالغی که سایر باشگاه ها به بازیکنان پرداخت می کنند، خواهان دریافت ارقام بالاتری هستند که البته مورد تایید مدیرعامل قرمزها نیست.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا عیسی آل کثیر بالاخره به قیمت مورد نظر رسیده و امروز با حضور در باشگاه، قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید