پرسپولیس با عیسی قهرمان می شود نه بدون آل کثیر!

این در حالی بود که پرسپولیس با کمبود مهاجمان متخصص مواجه بود. حامد پاکدل (مهاجم پرسپولیس) مدت ها از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست تیمش را همراهی کند. در آن زمان مهدی عبدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس بود که جایگزین عیسی آل کثیر شد. اگر عیسی آل کثیر زانوی مصدومش را زودتر روی چاقوی جراحان گذاشته بود، پرسپولیس برای یافتن مهاجم شسدانگ این همه مشکل نداشت.

در هر صورت عیسی آل کثیر فصل را از دست داد تا پرسپولیس هم قهرمانی را از دست بدهد! پرسپولیس که با گل های عیسی آل کثیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و قهرمان لیگ بیستم شد، به دلیل مصدومیت و غیبت این مهاجم تیزبین، جام قهرمانان را به استقلال و فرهاد مجیدی واگذار کرد. پرسپولیس بدون عیسی آل کثیر نمی توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند اما به نظر می رسد حالا با ظهور این ستاره پرتلاش، دوباره به مسیر قهرمانی در لیگ برتر (و حتی جام حذفی) بازگشته است. ستاره ناخوانده و بدبخت پرسپولیس، بخت برگشته یحیی گل محمدی است و به همین دلیل سرمربی سرخ ها برای جذب او اصرار دارد.

پرسپولیس با عیسی آل کثیر می تواند قهرمان شود و بدون او هم مشکل پیدا می کند. نباید فراموش کرد که هفته های گذشته پرسپولیس موفق شد با گل های این مهاجم باتجربه دربی را برد و تیم مدعی سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان را از جام حذفی حذف کند.

دیدگاهتان را بنویسید