بنابراین عیسی آل کثیر از چشم هواداران پرسپولیس محو شد

بنابراین عیسی آل کثیر از چشم هواداران پرسپولیس محو شد

عیسی الکتیر که به تازگی راهی سپاهان شده و باعث عصبانیت هواداران ارتش سرخ شده بود، موفق شد در دربی صدم گل پیروزی تیمش مقابل استقلال را به ثمر برساند. عیسی پس از پایان بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهن خود را به میان جمعیت پرتاب کرد.

این پیراهن راهی یکی از هواداران پرسپولیس شمالی شد و او آن را با خود به خانه برد. اما بعد اتفاقی افتاد که هیچکس باورش نمی‌شد. چگونه مهاجم سرخپوش قصد داشت این هوادار را از شهرستان به تهران بیاورد تا بتواند پیراهنش را پس بگیرد!

این هوادار در ویدئویی درباره این اتفاق و نحوه فریب آل کثیر توضیح داد.

هواداری که صاحب پیراهن ارزشمند گلزن دربی شد به همراه چند تن از دوستانش برای تماشای دربی از شمال به تهران آمده بود و حتی تصورش را هم نمی کرد که در این مسیر جاده تهران به شمال را برگرداند. اما سرنوشت دربی برای او به پایان رسیده است

هوادار خوش شانس پرسپولیس به محض ورود به زادگاهش تصاویری از این پیراهن را با ذکر عیسی در اینستاگرام منتشر کرد و از او بابت گل دربی و این هدیه ویژه تشکر کرد. جالب اینجاست که ساوپائو که شاید در یک سال اخیر کمترین بازخورد هواداران را در اینستاگرام داشته است، به این استوری پاسخ داد تا صاحب پیراهنش تحت تاثیر قرار بگیرد.

پیام عیسی به این هوادار حاوی جملات محبت آمیز و همچنین درخواستی بود: «بیا تهران تا من پیراهنت را امضا کنم.» او نیز دوباره شهرش را به مقصد تهران ترک کرد و پس از هوادار بازی و صعود پرسپولیس در جام حذفی، راهی تهران شد. به ورزشگاه کاظمی، محل تمرین سرخپوشان. او تصور می کرد که با عیسی وارد مجموعه می شود و تمرین را تماشا می کند، سپس امضای گلزن دربی را روی آن پیراهن گرانبها می گیرد تا تجمل خود را تکمیل کند، اما…

شاید شنیدن ماجرا از زبان خودش جالب باشد که او با ارسال فیلمی برای روزنامه اعتماد توضیح داد:

* رفتیم درب شهید کاظمی ایستادیم تا بازیکنان پرسپولیس بیایند. خلاصه یکی یکی آمدند و حدود 11 عیسی آمد. او با من عکس گرفت و با هواداران عکس گرفت و بعد از تمرین به من گفت کارت دارم.

* گفتیم ممکن است به ما بگوید که بیاییم سر تمرین. منتظر ماندیم و یک ساعت گذشت که دیدیم بازیکنان یکی یکی می آیند. خلاصه عیسی آمد و گفتیم عملاً ما را نگرفته اید. او گفت تمرین امروز پشت درهای بسته بود و آقای یحیی اجازه ورود کسی را نمی‌داد. خدا رحمت کنه دفعه بعد

* بعد گفتم ممنون می شوم اگر بتوانید تی شرت مرا امضا کنید. پیراهن را به او دادم تا امضا کند. پیراهن را گرفت و یک پیراهن تمرینی با امضای خود به من داد. او گفت من پیراهن اصلی را می خواستم و خواب دیدم که همیشه با من است. همونقدر که التماس کردم اینو از من نگیر و اومدم تا برام امضا کنی و اومدم به عشقت…گفت نه این پیراهن با من باشه و بعد گازش گرفت.

* از آن زمان تاکنون به هیچ پیامی پاسخ نداده، نه پیامکی و نه اینستاگرامی. همین، تمام شد.

جالب اینجاست که این هوادار پرسپولیس که ویدئوی خود را در محیطی سرسبز با صدای طبیعت ضبط کرده است، در پایان این ویدئو برای عیسی آل کثیر آرزوی سلامتی می کند!

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالاتی در این خصوص سکوت کرده و اظهار بی اطلاعی کردند و تماس با آل کثیر برای پاسخ به ادعای این هوادار نتیجه ای در بر نداشت.

اما اقدام عیسی به قدری عجیب و غیرمنتظره بود که در ابتدا و زمانی که این ادعا از سوی یکی از هواداران پرسپولیس مطرح شد، عده کمی باور کردند و حتی برخی از هواداران پرسپولیس این مشکل را برای مهاجم تیمشان به حاشیه بردند، آنها می دانستند اما به نظر می رسد واقعیت که این اتفاق افتاد و عیسی هدیه خود را به بدترین و شاید غیراخلاقی ترین شکل ممکن از این هوادار پس گرفت.

شاید بد نباشد که عیسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را رد کرد و راهی سپاهان شد تا حداقل این پیراهن را به هوادار پرسپولیس برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید