حاکم تخت جمشید عیسی آل کثیر را شسته و پراکنده کرد

حاکم تخت جمشید عیسی آل کثیر را شسته و پراکنده کرد

افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم فوتبال پرسپولیس خوب است و بازیکنان یکی پس از دیگری در حال تمدید قرارداد هستند. اکثر بازیکنان ابقا شده اند و چند بازیکن جدید اضافه شده اند. شرایط خوبه ما پرسپولیسی هستیم که فصل گذشته سه قهرمانی را به دست آوردیم و سه جام را با خود حمل می کنیم. خدا کنه امسال با تمام توان برای قهرمانی جلو برویم.

وی در خصوص نقل و انتقالات اخیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینجا پرسپولیس است، مطمئن باشید همه دوست دارند و به نوعی به بودن در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس و نام پرسپولیس افتخار می کنند. خدا را شکر کار به خوبی پیش می رود و امیدواریم بتوانیم نتایجی را که در سال گذشته به دست آوردیم تکرار کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به نظر من نباید واقعیت را بگوییم! اگر تعارف کنیم و تشکر کنیم، مشکلی نیست. امسال بازی هایی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. علاوه بر این ملی پوشان در تیم ملی و تیم امید خواهیم داشت. آیا با این تعداد بازی و همچنین فشرده شدن مسابقات با 19 بازیکن بزرگسال می توان کار را ادامه داد و در مسابقات مشکلی نداشت!؟

وی با یادآوری اینکه 1+6 سهمیه بازیکنان خارجی است، گفت: شاید برخی از دوستان متوجه قانون نباشند. اگر بازیکن خارجی زیر 60 درصد بازی کند، سهمیه به طور خودکار در سال بعد کاهش می یابد. یعنی اگر شش بازیکن خارجی بیاورید به خاطر این قانون باید آنها را به زمین بفرستید تا در 60 درصد مسابقات بازی کنند. شش خارجی برای تیم ملی ضرر دارند. موضوع بعدی سقف قرارداد است. من بازیکنی نیستم که بتوان گفت بر خلاف این قانون صحبت کنم. سقف قرارداد برای نماینده کشوری که می خواهد به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برود و با بازیکنانی که این همه هزینه می کنند مناسب نیست. آیا به تیم های دیگر اشاره کردم که رعایت می کنند؟ فکر می کنی چرا از تیم پرسپولیس جدا می شوند و با تیم های دیگر قرارداد می بندند؟

پیروانی ادامه داد: همه تیم ها پرهزینه و قابل احترام هستند، اما تیمی که هلدینگ، زیرگروه و شرکت خصوصی داشته باشد این امتیاز را دارد که قرارداد ببندد. آنها را نمی توان فریب داد. گفتیم پرسپولیس و استقلال ضرر می کنند. نمی دانم بحث غیرمنطقی کجا بود که کمیته اخلاق با ما تماس گرفت. مشکلی نیست در حال حاضر ما به یک سفر جاده ای می رویم تا برگردیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در پرونده بیرانوند سقف قرارداد را دور زد یا پرداخت نهایی آن مبالغی بود که در رسانه ها مطرح شد، گفت: مطمئن باشید از آنجایی که بخشی از سهام پرسپولیس در بورس عرضه شد، نمی توانیم. دور زدن قانون . ممکن است دوستان بیایند و شعار بدهند که پرسپولیس قانون را دور زده اما اینطور نیست. علیرضا بیرانوند هم مانند سال گذشته قرارداد دارد. او این کار را کرد تا بتواند پولش را بگیرد. او اشتباه کرد و من اینجا می گویم، اما او دو برابر بیشتر تلاش می کند تا اتفاقی که برایش افتاده را جبران کند.

وی افزود: الان یک سری بحث هایی را درباره بیرانوند مطرح می کنند که صحت ندارد. او حق دارد به عنوان دروازه بان اول تیم ملی و یک فوتبالیست بزرگ رقم خوبی به دست آورد. با این حال او سعی می کند اشتباه خود را جبران کند. مطمئن باشید اگر علیرضا بیرانوند زیاد می گیرد، 10 نفر مثل او در تیم داریم و باید همین مقدار را به آنها می دادیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره نارضایتی هواداران این تیم از علیرضا بیرانوند درباره مذاکره با تیم فوتبال استقلال گفت: البته علیرضا بیرانوند اشتباه کرد و خودش هم این موضوع را قبول دارد، اما هواداران بزرگ تیم فوتبال پرسپولیس این مشکل را ببخشید و بزرگ باشید.” مطمئن باشید در اولین بازی که بیرانوند برای پرسپولیس بازی می کند، هواداران مثل قبل از او حمایت می کنند. باعث افتخار است و مطمئنا هواداران از بیرانوند حمایت کافی خواهند کرد.

پیروانی در خصوص شرایط اردوی برون مرزی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انشاالله 31 تیرماه به مدت هشت روز اردو برگزار می کنیم و دو بازی دوستانه در آنجا برگزار می کنیم. قبل از سفر یک بازی تدارکاتی با تیم شمس آذر قزوین خواهیم داشت. وقتی به کشور برگشتیم قبل از شروع لیگ برتر یک بازی دوستانه داریم. با اینکه دیر تمرین را شروع کردیم اما شرایط خوب است. بازیکنان ما حرفه ای هستند و اگرچه تمرینات دسته جمعی بهتر است، اما بازیکنان با نگاه حرفه ای سعی کرده اند از نظر آمادگی عقب نمانند. ما پرسپولیسی هستیم و مقدر شده که قهرمان شویم. به هواداران پرسپولیس قول می دهیم امسال با تمام توان برای قهرمانی می آییم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس و یحیی گل محمدی بیشتر نگران کدام پست بودند، تاکید کرد: موضوع فنی است. من برای هر سؤالی که ممکن است در مورد بیرون جعبه داشته باشید در دسترس هستم، اما نمی توانم به سؤال در مورد داخل جعبه پاسخ دهم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق عیسی آل کثیر با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گفت: مطمئنا همه رویای بازی در پرسپولیس را دارند.

پیروانی درباره شکایت کمال سغدنیا و سیامک نعمتی پس از جدایی از پرسپولیس گفت: بدعت بدی در فوتبال ما وجود دارد به قول آقای گلم (برادر من) در فوتبال ایران ما خوش آمد و بد هستیم. در اکثر تیم ها پیش می آید که بازیکنی سال ها زحمت بکشد اما وقتی می خواهد از تیم برود او را بد می بینیم. البته، اگر آنها بزرگترین مهمانی را برای افراد جدا شده به دلیل ناراحتی برگزار کنند، ممکن است آنها را نپذیرند یا حتی در مهمانی شرکت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از بازیکنان انشعابی جشن بگیرند و حمایت کنند. از آنجایی که این بازیکن برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده، برند این تیم نیز به این بازیکن کمک کرده است. درست است که برند پرسپولیس همه را بزرگ و معروف کرد (اول از خودم شروع می کنم) اما باید کمی منطقی و اساسی نگاه کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: باشگاه در شرایط نقل و انتقالاتی است و نتوانستیم آنطور که باید از عزیزانی که نام بردید تکریم کنیم. در سال های گذشته اتفاق افتاده بود که بازیکنان به طور ناگهانی تماس گرفتند و به آنها گفتند که در تمرین حاضر نشوند. البته این بازیکنان به تیم های دیگر رفتند و با تیم های خوب قرارداد بستند. جدا از پست سازمانی، من به عنوان یک دوست از زحمات آنها تشکر می کنم و امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند. همه باید بدانند که هر ورود، خروجی دارد. انشاالله از این به بعد خداحافظی خوبی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید