پرسپولیس باشگاه های صنعتی را شسته و پراکنده کرد

پرسپولیس باشگاه های صنعتی را شسته و پراکنده کرد

حسین حبیری، یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در این جلسه گفت: بزرگان در این مورد تصمیم خواهند گرفت و هر تصمیمی که آنها اتخاذ کنند، چه برای همکاری یا عدم همکاری ما باشد، می پذیریم و موفقیت پرسپولیس این است. مهم.”

وی در خصوص جایگزینی هیات مدیره با تصمیم قربان زاده گفت: آنها باید هدف و نیت خیر داشته باشند و حالا که به عنوان عضوی از مجمع مسئولیت دارند باید اقداماتشان در جهت بهبود باشد. من دوست ندارم در مورد جلسه صحبت کنم.

خبیری در خصوص سقف بودجه گفت: ما به هر قانونی که تصویب شود احترام می گذاریم اما قانونی که باعث تبعیض می شود و باعث می شود از بودجه عمومی استفاده نکنیم و باعث شود باشگاه هایی که از راه های میانبر برای تقویت خود استفاده کنند. اگر چنین کنند، قانون قابل اعتماد نخواهد بود.

وی ادامه داد: برای ما مهم است که در چارچوب قانون، بهداشت کار و اختیارات مدیریتی اقدام کنیم که موفقیت پرسپولیس را تضمین کند. اگر بخواهند قانونی وضع کنند که تیم های دیگر (که در روزهای اخیر در مورد آن شنیده اید) قبل از خشک شدن اصل قانون، پول هنگفتی برای آن خرج می کنند و با قانون همخوانی ندارد.

عضو هیئت مدیره قرمزها انتقادات خود را اینگونه دنبال کرد: ما هم مانند سه نماینده دیگر جمهوری اسلامی ایران در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت و سرمربی نیز مانند سایر نمایندگان باید دستش برای حفظ آبروی پرسپولیس در این بازی باز باشد. رویداد. دوم اینکه فیرپلی مالی به این معنا نیست که برای برخی باشگاه ها محدودیت ایجاد کنید، بلکه باشگاه های دیگر از انتقال پول استفاده می کنند و قانون را دور می زنند. ما قانوني را دنبال مي كنيم كه خللي در موفقيت پرسپوليس ايجاد نمي كند چون حافظ هواداران و نام پرسپوليس هستيم.

دیدگاهتان را بنویسید