محسن بنگر استقلال و فرهاد مجیدی را شسته و مسح کرد

محسن بنگر استقلال و فرهاد مجیدی را شسته و مسح کرد

استقلال و پرسپولیس تهران در دربی خسته کننده و خواب آلود به تساوی بدون گل رضایت دادند. محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس نیز یکی از کارشناسان تلویزیونی این دیدار بود که در ادامه با حسین ماهینی، حنیف عمران زاده و خسرو حیدری به بازی برتر فوتبال پرداخت. ساعاتی بعد از دربی دقایقی با بنگر صحبت کردیم:

چرا دربی با تساوی به پایان رسید؟

شاید دلایل زیادی وجود داشته باشد اما فکر نمی کنم بتوانیم یکی از ضعیف ترین تیم های استقلال را ببریم. حریف حرفی برای گفتن نداشت و … واقعا نمی دانم چه بگویم؟

بین دو نیمه حرف جالبی زدی و گفتی پرسپولیس اگر بخواهد می تواند استقلال را برد. منظورت چیه؟

پرسپولیس اگر خودش بود بازی را می برد. در دقایق نیمه دوم، بچه ها با پاس های زیاد و کار ترکیبی بهتر بازی کردند و عملکرد بهتری داشتند، اما سوت های داور به اضافه کمی بی توجهی عده ای، در نیمه اول اوضاع برگشت.

مهدی عبدی نتوانست زودتر وارد زمین شود؟

چون در تیم نیستم، نمی دانم برنامه تاکتیکی آقای یحیی چه بود. در اینکه مهدی عبدی مهاجم مسموم است شکی نیست اما مسئولان پرسپولیس باید به این سوال پاسخ دهند.

نقطه ضعف پرسپولیس کجا بود؟

ببینید شاید پرسپولیس با همین شرایط شانس اول قهرمانی باشد مخصوصا بعد از اینکه سپاهان هم شکست خورد و استقلال اگر اشتباه نکنم 5 هفته نتوانست قهرمان شود اما انگار هافبک و پاسور بازیگوش وجود ندارد. در تخت جمشید

یکی مثل بشار رسن؟

حالا بشار که راهی قطر شده و قرارداد مالی مناسب و بلندمدتی دارد. کلی گفتم پرسپولیس یک هافبک خلاق و بازیگوش می خواهد که پاس های خوبی بدهد و گل بزند. تیم های بزرگ چنین هافبک هایی دارند و به همین دلیل می بینید که موقعیت های تک به تک یا 100 درصد گل زده نمی شود.

البته استقلالی ها موقعیت تک به تک نشدند و فقط در نیمه اول که آفساید اعلام شد چنین وضعیتی وجود داشت؟

درست است که دیگر هافبک های خلاقی مثل علی کریمی و محرم نویدکی را در فوتبال خود نمی بینیم اما همانطور که گفتم تیم های بزرگ هافبک های بزرگ و خلاق می خواهند.

بهترین بازیکن دربی چه کسی بود؟

شما واقعا نمی توانید نام خاصی را نام ببرید. بازی منهای دقایقی از نیمه دوم که پرسپولیس حملات داشت، مرا آزار نداد. امیدوارم بچه های پرسپولیس در مسابقات بعدی تهاجمی تری بازی کنند و پیروز شوند.

با تمام این تفاسیر هنوز هم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی خود می دانید؟

شک نکن! از اول فصل گفتم پرسپولیس شانس اول و سپاهان شانس دوم قهرمانی است اما الان پرسپولیس را بیشتر از بقیه می توان شانس دانست.

دیدگاهتان را بنویسید