کریم بنزما امباپه را شست و مسح کرد!

کریم بنزما امباپه را شست و مسح کرد!

کریم بنزما ستاره رئال مادرید نسبت به تمدید قرارداد امباپه واکنش تندی نشان داد و گفت روز شنبه یک فینال مهم در پیش رو دارند و او فرصتی برای صحبت درباره چیزهای کوچک ندارد.

پرونده بحث برانگیز نقل و انتقالات کیلیان امباپه شنبه شب گذشته تکمیل شد و در نهایت ستاره آینده دار فوتبال با وجود تلاش های فراوان رئال مادرید تصمیم گرفت حضور خود در پاریس را تا سال 2025 تمدید کند. این موضوع هواداران رئال مادرید را به شدت عصبانی کرد، زیرا آنها همه چیز را افراطی می دانستند و منتظر امضای قرارداد ستاره فرانسوی بودند.

کریم بنزما، هموطن امباپه و بازیکن تیم ملی فرانسه، پس از انتشار خبر تمدید کیلیان به پیاتزا، با انتشار چند مطلب به این ماجرا واکنش نشان داد و به طور غیرمستقیم هموطنش را به خیانت متهم کرد، اما خودش ماجرا را با لوگوی اینستاگرام و تاریخچه تصویر توپاک خطاب به امباپه نبود.

این بازیکن در حال حاضر به این گفتگو واکنش نشان می دهد: «هر کس هر کاری می خواهد انجام دهد. خیانت؟ برای چی؟ همه روی کارشان تمرکز می کنند. دلیلی وجود ندارد که امباپه یا سایر بازیکنان با من تماس بگیرند. هرکس برای آینده خود تصمیم می گیرد. من اینجا آرام هستم و برای بازی شنبه آماده می شوم و وقت ندارم در مورد چیزهای کوچک صحبت کنم.»

او گفت: «همه به وظیفه خود عمل می‌کنند. من هم مثل بقیه تعجب کردم. او بازیکن پاریس است و شنبه بازی داریم. ماجرا لوگوی رئال مادرید مقابل امباپه نبود. من این داستان را منتشر کردم زیرا عاشق رئال مادرید هستم. من هر یک ماه و نیم عکس توپاک را منتشر می کنم زیرا او هنرمند مورد علاقه من است. هیچ پیامی پشت عکس نبود. اگر پیامی برای کسی داشته باشم مستقیماً می گویم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است. می‌خواستم به لوگوی رئال اشاره کنم و بگویم باید لیگ قهرمانان را ببریم.»

امباپه در یک کنفرانس خبری گفت که با بنزما صحبت خواهد کرد و تصمیم خود را توضیح خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید