شوک کریم بنزما برای رئال بعد از 14 سال

کریم بنزما به فوتبال خود در رئال مادرید پایان داد. اسطوره فرانسوی پس از سال ها لوس بلانکوس را ترک کرد و قرار است طی یک کنفرانس مطبوعاتی این خبر را به طور رسمی اعلام کند.

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این مهاجم فرانسوی از لوس بلانکوس منتشر شده است. سعودی ها زیر پای بنزما محکم نشسته بودند و با ارائه پیشنهادی خیره کننده به دنبال جذب این بازیکن بودند.

در حالی که برخی منابع از پیشنهاد 400 میلیون یورویی برای 2 فصل برای این بازیکن خبر می دادند، دو روز پیش فابریزیو رومانو، مشهورترین گزارشگر عرصه نقل و انتقالات اعلام کرد که سعودی ها برای هر فصل 100 میلیون یورو پیشنهاد می دهند به اضافه پیشنهاد کریم. جوایز .

شوک کریم بنزما برای رئال بعد از 14 سال

رئال مادرید با هدایت فلوسنتینو پرز خواهان تمدید قرارداد بنزما بود و تلاش زیادی در این زمینه انجام داد. با این حال لوس بلانکوس از این بازیکن خواسته است که تصمیم خود را در اسرع وقت به اطلاع مدیران باشگاه برساند تا در صورت جدایی به فکر جایگزینی باشند.

حالا جانلوکا دی مارتزیو، گزارشگر موثق اسکای ایتالیا در اخبار مدعی شده است که بنزما پس از دیداری که با مادرید داشته، تمایل خود را برای جدایی و پیوستن به فوتبال عربستان اعلام کرده است.

دی مارتزیو نوشت که جدایی بنزما قطعی است و او تصمیم خود را امروز بعدازظهر در نشست خبری اعلام خواهد کرد. بدین ترتیب کریم پس از 14 سال حضور در رئال مادرید به اقامت خود در پایتخت اسپانیا پایان می دهد و پیشنهاد شگفت انگیز عربستان را می پذیرد.

شوک کریم بنزما در رئال بعد از 14 سال

برنده توپ طلای 2023 در 647 بازی برای لوس بلانکوس در تمامی رقابت ها 353 گل به ثمر رساند و 165 پاس گل داد و در مجموع 23 عنوان در طول مدت حضورش در اسپانیا کسب کرد.

گفته می شود دولت عربستان به شدت به دنبال جذب ستاره های بزرگ فوتبال جهان برای میزبانی جام جهانی 2030 است و حتی به بنزما پیشنهاد داده است تا مقصد بعدی خود را انتخاب کند، هرچند احتمال می رود او به الاتحاد برود. پس از کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی فرانسه اکنون دومین نام بزرگی است که راهی عربستان شده است.

شوک کریم بنزما در رئال بعد از 14 سال

دیدگاهتان را بنویسید