نیمکت نشینی استقلال با کریم بنزما برابری می کند

البته کریمی نگفته است که رقم مورد نظر چقدر بالاتر از 10 میلیارد بوده است، زیرا این خود واقعاً بحث برانگیز است و می تواند میزان شگفتی را دو برابر کند. با این حال، حتی اگر قرارداد آقای رضایی را با همین رقم در نظر بگیریم، به جرات می توان گفت «فاجعه» رخ داده است.

رضایی فصل گذشته تنها 315 دقیقه برای استقلال بازی کرد. او در جام حذفی بازی نکرد و حضورش فقط به مسابقات لیگ محدود شد. رضایی با استفاده از مصدومیت حسین حسینی در دیدار سخت مقابل سپاهان شرکت کرد و 2 گل به ثمر رساند که یکی از آنها بسیار ضعیف بود. استقلال آن بازی را 2-1 شکست داد. هفته بعد، رضایی در پیروزی 4-0 مقابل ملوان دروازه خود را بسته نگه داشت، اما در پیروزی 3-2 آبی ها مقابل مس کرمان، 2 گل دیگر به ثمر رساند.

این دروازه بان در پایان یک نیمه از بازی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین شد و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به سینا سعیدی فر، دروازه بان سوم این تیم داد. به این ترتیب رضایی برای هر دقیقه بازی در این فصل حداقل 32 میلیون تومان دریافت کرده که قابل رقابت با دستمزد پیشنهادی اتحادیه عربستان به کریم بنزما است! جالب اینجاست که همین آقای خجت کریمی که امروز به چنین قراردادی معترض است، در زمان انعقاد آن در هیات مدیره باشگاه حضور داشت!

نیمکت نشینی استقلال با کریم بنزما برابری می کند

دیدگاهتان را بنویسید