پست ویژه کریم بنزما برای رئال مادرید

پست ویژه کریم بنزما برای رئال مادرید

کیلیان امباپه در نقل و انتقالات تابستانی اخیر در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت و حتی گفته می شد باشگاه اسپانیایی پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای جذب بازیکن پاری سن ژرمن ارائه کرده بود اما پاری سن ژرمن این کار را انجام داد. تسلیم نشد تا اینکه انتقالش به سانتیاگو برنابئو به تعویق افتاد.

پاری سن ژرمن امیدوار بود کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد سال گذشته خود متقاعد کند، اما همانطور که انتظار می رفت، او تا کنون تمایلی برای ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرده که در این فصل فقط روی موفقیت پاری سن ژرمن تمرکز دارد اما در عین حال هیچ چراغ سبزی برای تمدید با این تیم فرانسوی نشان نداده است.

شایعاتی در مورد اما در روزهای اخیر منتشر شده است و بیشتر گزارش ها حاکی از توافق این بازیکن با رئال مادرید و انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو به زودی رنگ رسمی خواهد داشت.

کیلیان امباپه همیشه رابطه خوبی با بنزما کریمه داشته است. رئال مادرید هفته گذشته مقابل پاری سن ژرمن بازگشت بزرگی داشت و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا با گذشت یک هفته از این بازی کریم بنزما در صفحه اینستاگرام خود استوری پرمعنا را به اشتراک گذاشت؛ عکسی از بنزما که هموطنش را در آغوش گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید