خبر خوب برای آنچلوتی برای رئال مادرید

خبر خوب برای آنچلوتی برای رئال مادرید

شب گذشته در گروه D لیگ قهرمانان اروپا حساس ترین دیدار رئال مادرید و اینتر برای تعیین تیم برتر بود که با برتری 2-0 رئال مادرید و صعود آنها به عنوان تیم اول به پایان رسید. تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 برای رئال مادرید گلزنی کردند و اینتر در دقیقه 64 با اخراج نیکولو بارلا 10 نفره بازی کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان این دیدار گفت: ما کیفیت و قدرت قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشیم. من معتقدم که می توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم. شاید از نظر پرس و دفاع تیم های بهتری از ما باشند اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم و نقاط قوت خود را داریم. رئال تیم باتجربه ای است و همیشه در لیگ قهرمانان مدعی است.

روند حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا: «فردا مهم نیست در بازی بایرن و بارسا چه اتفاقی می افتد و بارسا به لیگ اروپا یا یک چهارم نهایی می رود. مهم این است که امشب بردیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. البته من بازی را تماشا خواهم کرد و سپس باید منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

شرایط عالی رئال: «ما امشب در برخی مقاطع درخواست بازی خوبی نداشتیم، اما از هر نظر در وضعیت خوبی هستیم. ما از هیچ رقیبی نمی ترسیم و تیم را در سطح بسیار بالایی می بینم. به خصوص خوشحالم که دروازه ای تمیز ساختیم و تمرکز زیادی روی دفاع داشتیم. “این یک پیروزی تیمی ارزشمند بود.

مودریچ در 36 سالگی بهترین بازیکن زمین است: «البته مودریچ در این سن نیاز به استراحت دارد و اکنون 5 روز تا بازی بعدی فرصت داریم. معتقدم لوکا در خانه استراحت خوبی دارد و زندگی خارج از فوتبال بسیار ساده و حرفه ای است. مودریچ عالی است، اما من نگاه ویژه ای به Camaving و Fed Valorde نیز دارم. هر دو خوب بازی می کنند و تعهد بالایی به تیم دارند.

وضعیت بنزما برای دربی یکشنبه: یوویچ امشب خیلی خوب کار می کند و مهره مفیدی در فاز حمله بود. تا روز دربی وقت داریم و باید ببینیم کریم چطور خواهد بود. فکر می کنم او مقابل اتلتیکو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید