آنچلوتی از عملکرد خیره کننده ستاره رئال تمجید کرد

آنچلوتی از عملکرد خیره کننده ستاره رئال تمجید کرد

رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت هفته نهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در نهایت موفق شد در دیداری بسیار دشوار با یک گل کریم بنزما حریف خود را شکست دهد. مشکلی که باعث شد شاگردان کارلو آنچلوتی جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند.

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی سخت تیمش مقابل بیلبائو گفت: “ما مقابل تیمی که بسیار پرتنش بود بازی بسیار خوبی انجام دادیم. آنها دو روز دیگر مردند و دور از خانه شکست نخوردند.” ما در آخرین دقیقه بازی آسیب دیدیم، راستش را بخواهید نیمه دوم را بیشتر دوست داشتم، رئال مادرید است که می تواند رنج بکشد و برنده شود.

در بخش پایانی بازی تیم کاملاً خسته بود. برای بازی بعدی باید در این زمینه ارزیابی کنم. مثلاً با ایجاد پنج تغییر می توانم ترکیبی از کیفیت و انرژی بیشتری داشته باشم».

تیبو کورتوا یک نمایش خیره کننده دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو به نمایش گذاشت و موفق شد کلین شیت کند. کارلو آنچلوتی افزود: کورتوا کار فوق العاده ای انجام می دهد. ما آن را داریم و از آن خوشحالیم. من همیشه خوش شانس بوده ام که دروازه بان های بزرگی مانند چک، نویر، کاسیاس، دیگو لوپز دارم… اما او یکی از بهترین میزبان ها است. “

دیدگاهتان را بنویسید