کنایه شدید برای رئال مادرید و رونالدو

کنایه شدید برای رئال مادرید و رونالدو

شنبه هفته آینده رئال مادرید در بالایدوس میزبان سلتا خواهد بود. دیداری از هفته سی ام لالیگا که پیروزی در آن برای رئال پس از شکست 4-0 مقابل بارسا تعیین کننده است. رئال برای حفظ فاصله با سویا و بارسا باید در این دیدار پیروز شود.

در آستانه این دیدار مهم، صفحه رسمی توئیتر سلتاویگو بازی دو تیم در دسامبر 2014 را یادآوری کرد. مراسم اسکار 2022 صبح امروز برگزار شد و به این بهانه باشگاه سلتا کریستیانو رونالدو را شایسته دریافت اسکار بازیگری می داند: «اسکار. شب، روز جهانی تئاتر و هفته بازی سلتا-رئال مادرید. – باید یادآوری شود.

در دیدار دو تیم در برنابئو در دسامبر 2014، کریستیانو رونالدو پس از درگیری جزئی با مدافع سلتا در محوطه جریمه سرنگون شد و داور را مجاب به اعلام پنالتی کرد. سلت ها به شدت اعتراض کردند و مدعی شدند رونالدو تنها سقوط کرده است.

ویدیوی این صحنه برای ایجاد کنایه خشن از رونالدو به توییت ضمیمه شد. در این صحنه جانی بازیکن سلتا در حالی که ممکن بود اخراج شود کارت زرد گرفت و رونالدو راه را برای پیروزی 3-0 رئال مادرید در ضربات پنالتی هموار کرد. فوق ستاره پرتغالی هر سه گل این دیدار را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید