ناامیدی در اردوی رئال مادرید؛ کریم بنزما دربی را از دست داد

به گزارش مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین امروز گروهی تقریبا هیچ شانسی برای حضور در بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، کریم بنزما امروز نتوانست در تمرین رئال مادرید حاضر شود و تحت نظر فیزیوتراپیست ها قرار داشت. بنزما در بازی 9 روز پیش مقابل سلتیک از ناحیه زانوی راست آسیب دید و همچنان نمی تواند به تمرینات بازگردد.

با این شرایط بعید است او به بازی یکشنبه شب مقابل اتلتیکو مادرید راه پیدا کند. بنزما دو بازی آخر مقابل مایورکا و لایپزیگ را از دست داد و رئال بدون او پیروز شد. در دیدار مقابل سلتیک ادر میلیتائو در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ وارد زمین نشد. میلیتائو امروز به تمرینات گروهی بازگشت و احتمالا مشکلی برای حضور در دربی نخواهد داشت.

رئال فردا و شنبه دو جلسه تمرینی دیگر دارد اما کارلو آنچلوتی در نشست خبری دیشب خود گفت که در مورد بنزما ریسک نمی کند و تنها در صورتی مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد که آمادگی صددرصدی داشته باشد و بتواند بدون مشکل قبل از بازی اتلتیکو تمرین کند. در حال حاضر همه چیز حکایت از غیبت کریم در دربی دارد.

در غیاب بنزما، کارلوتو احتمالا از رودریگو گس به عنوان مهاجم استفاده خواهد کرد. او همچنین ادن هازارد و ماریانو دیاز را برای این پست در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید