حمایت از کریم بنزما پس از دو پنالتی از دست رفت

حمایت از کریم بنزما پس از دو پنالتی از دست رفت

رئال مادرید در دیداری که شب گذشته کریم بنزما دو پنالتی را از دست داد، با نتیجه 4 بر 2 مقابل اوساسونا پیروز شد. شاگردان کارلو آنچلوتی در 5 بازی بعدی خود تنها به 4 امتیاز نیاز دارند تا قهرمانی لالیگا در این فصل را کسب کنند.

یک قدم دیگر به سمت قهرمانی اما در نهایت نتوانستیم برنده شویم. همه ما بخشی از یک تیم هستیم و خوشحالیم که هر بازیکنی فرصت حضور در زمین را دارد.”

همانطور که اشاره کردیم کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید در دیدار شب گذشته دو پنالتی را از دست داد که عجیب به نظر می رسید. فدریکو والورده گفت: “این مشکلی نیست که بنزما دو پنالتی را از دست داد. من مطمئن هستم که او تا پایان فصل گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند.”

رئال مادرید سه شنبه شب آینده در دیداری بسیار مهم و حیاتی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. فدریکو والورده در بیانیه ای کوتاه گفت: ما مشتاقانه منتظر بازی مقابل منچسترسیتی هستیم.

لوکاس واسکز، دیگر ستاره رئال مادرید نیز گفت: ما در ورزشگاه سختی بازی کردیم که حریف سخت کار می کند. با این حال، ما بسیار منظم اجرا کردیم و در نبرد پیروز شدیم. دو پنالتی می تواند باعث شود به پیروزی فکر کنیم. آسان است، اما آنطور که انتظار داشتیم نتیجه نداد. ما در صدر هستیم و انگیزه زیادی داریم تا هر چه زودتر قهرمانی خود را قطعی کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید