کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در راه ایران

پس از اتفاقاتی که در اواسط دهه گذشته رخ داد، تیم های عربستانی دیگر حاضر نشدند برای برگزاری دیدارهای خود با نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کنند و دیدارهای ما با تیم های عربستانی در زمین بی طرف برگزار شد. بعد از شیوع ویروس کرونا، قالب لیگ قهرمانان به کلی تغییر کرد و جنبه متمرکز به خود گرفت، اما اکنون خوشبختانه با گذشت دوران کرونا و البته بهبود روابط سیاسی ایران و عربستان. شرایط فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به کلی تغییر خواهد کرد و این مسابقات که از شهریور ماه امسال آغاز می شود می تواند به شگفتی بزرگی برای بینندگان ایرانی تبدیل شود.

سفر ویژه هیئت ایرانی

هفته آینده احتمالا پس از مراسم قرعه کشی لیگ بیست و سوم، هیات ایرانی به سرپرستی مهدی تاج راهی ریاض خواهد شد. وظیفه اصلی این هیئت دو نکته بسیار مهم است. اول فراهم شدن شرایط برای برگزاری بازی دوستانه ایران و عربستان قبل از شروع جام ملت های آسیا و نکته دوم ورود تیم های عربستانی به ایران برای انجام بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

رونالدو و بنزما در راه ایران!

فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده مستقیم دارد که در بین آنها پرسپولیس، سپاهان و نساجی حضور دارند. همچنین در صورت عبور تراکتور از مرحله پلی آف می تواند در مرحله گروهی حاضر شود و تعداد نمایندگان ما را به 4 نفر برساند تا تیم های ما رقابت ویژه ای با تیم های عربستانی داشته باشند. تیم هایی که در این چند ماه با حضور بزرگ ترین ستارگان فوتبال جهان توجه جهانیان را به خود جلب کردند. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سفر تیم ایران به عربستان موفقیت آمیز خواهد بود، گفت: زمینه برای سفر تیم های ایران و عربستان به کشور های یکدیگر در مرحله گروهی مهیا شده است. لیگ قهرمانان. در همین راستا یک مقام آگاه نیز اختصاصی در اختیار خبرورزشی قرار داد و گفت:

به احتمال زیاد با توجه به اینکه کرونا دیگر مشکلی ندارد، روابط سیاسی دو کشور بهبود یافته و سفارتخانه‌ها بازگشایی شده است، سفر نمایندگان عربستان به ایران و در صورت تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی ندارد. برای بحث در مورد کمک داور ویدیویی عدم ارائه این سیستم مشکلی ایجاد نمی کند تا شهریور ماه، سعودی ها به ایران بیایند و این یعنی حضور میهمانان ویژه ای مانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در ورزشگاه های بازیکنان کشورمان در قالب تیم های آل ال. نصر و اتحاد می توانند مقابل پرسپولیس، تراکتورسازی سپاهان و نساجی بایستند. قطعا در ایران استقبال خوبی از آنها خواهد شد.» البته النصر در حال حاضر در مرحله پلی آف است.

دیدگاهتان را بنویسید