با جانشین ابراهیم بنزما در رئال آشنا شوید

با جانشین ابراهیم بنزما در رئال آشنا شوید

یک هفته قبل از دیدار سرنوشت ساز رئال مادرید مقابل بارسلونا، خبر مصدومیت کریم بنزما منتشر شد و در نهایت کارلو آنچلوتی برای این ستاره فرانسوی ریسک نکرد و نام او را در لیست قرار نداد. رئال مادرید در شب غیبت کریم بنزما مقابل بارسلونا نمایش فاجعه باری داشت و با چهار گل در خانه شکست سنگینی را متحمل شد.

خط حمله رئال مادرید در غیاب این مهاجم شبی عادی و گیر کرده بود و نتوانست به اندازه حریف موقعیت و خطری برای دروازه بارسلونا ایجاد کند. کریم بنزما همین چند هفته پیش شبی تاریخی را سپری کرد و در کمتر از 20 دقیقه 3 بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد اما خط حمله رئال مادرید بدون او گیج شد و او تسلیم مدافعان بارسلونا شد. عملکرد رئال در غیاب کریم نشان داد که او چقدر به ستاره 34 ساله خود وابسته است.

بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای C بازی عاج نبود و اولیویه ژیرو جایگزین او شد.

بنزما در مصاحبه ای جدید با رسانه های فرانسوی از پسرش ابراهیم که به زودی پنج ساله می شود تمجید کرد. وی ابراز امیدواری کرد که ابراهیم به زودی وارد آکادمی رئال مادرید شود: پسرم ارتباط بسیار خوبی با توپ دارد و این یک واقعیت است. آیا او وارد آکادمی رئال می شود؟ “ما باید یک دقیقه صبر کنیم!”

بنزما البته یک دختر هفت ساله به نام ملیا دارد که علاقه زیادی هم به او دارد. در واقع کریم در مصاحبه ای در سال 2019 با دیدن عکس فرزندانش نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و گفت: «آنها برای من خیلی مهم هستند. شاید بتوان گفت همه چیز مال من است. هیچ کلمه ای برای توصیف آنها ندارم، زیرا آنها در قلب من هستند. شما نباید این تصاویر را به من نشان دهید زیرا من نمی توانم جلوی اشک هایم را بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید