ماجرای کینه آنها از کریم بنزما

مهاجم تیم ملی فرانسه در آغاز جام جهانی با مصدومیت اردوی خروس ها را ترک کرد اما مصدومیت او زودتر از حد انتظار برطرف شد و مهاجم رئال مادرید حتی موفق شد در بازی دوستانه این تیم باشگاهی مقابل لگانس به میدان برود. اتفاقی که به گمانه زنی ها درباره حضور او در فینال جام جهانی دامن زده است. طبق قانون، با توجه به اینکه نام بنزما از ترکیب فرانسه حذف نشده است، او مشکلی برای بازی در فینال جام جهانی ندارد، اما بعید است دشان او را به قطر دعوت کند. روزنامه اکیپ اخیرا ادعاهای مهمی را در این زمینه مطرح کرده و به نظر می رسد غیبت بنزما مربوط به مشکلات فنی نیست.

شماره 9 رئال مادرید چند سالی بود که به خاطر ماجرای رسوایی ماتئو والبوئنا به تیم ملی دعوت نشد و مصاحبه های زیادی علیه دیدیه دشان انجام داد. اما پس از عملکرد درخشان بنزما در رئال مادرید، دشان تصمیم گرفت از او دعوت کند و ستاره فرانسوی با وجود عدم کسب عنوان قهرمانی، با فرانسه در یورو 2020 شرکت کرد. بعد از اینکه بنزما برنده جایزه توپ طلا شد، همه انتظار داشتند که او در جام جهانی 2022 بدرخشد، اما مصدومیت عجیب در تمرینات فرانسه درست قبل از شروع جام جهانی باعث شد او این مسابقات را از دست بدهد. بهبودی بنزما و ضرب المثل های او سوالات زیادی را در مورد حضور او در فینال جام جهانی ایجاد کرده است، اما دشان ترجیح داده در این مورد سکوت کند و حالا تیم مدعی است که رابطه بنزما و دشان چندان خوب نیست.

ماجرای کینه آنها از کریم بنزما

به نظر می رسد سرمربی خروس ها فراموش نکرده است که بنزما پس از دریافت توپ طلا در اوایل سال جاری در جریان سخنرانی خود از او تشکر نکرد. همچنین گفته می شود که قبلا رابطه آنها چندان خوب نبود و حتی برخی از بازیکنان مهم تیم فرانسه نیز از غیبت بنزما چندان ناراحت نبودند.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، دعوتنامه هایی را برای بازیکنان مصدوم برای حضور در فینال جام جهانی و حمایت از تیم ملی این کشور ارسال کرده است. شایعه شده است که افرادی مانند پل پوگبا، کریستوفر انکونکو و بنزما به همراه چندین نفر دیگر این دعوتنامه را دریافت کرده اند. با این حال بعید است کاپیتان رئال مادرید فعلا به قطر سفر کند. البته باشگاه مادریدی مشکلی با سفر بنزما ندارد اما خودش هنوز تصمیمی در این راستا نگرفته است.

ماجرای کینه آنها از کریم بنزما

دیدگاهتان را بنویسید