مهدی طارمی با امباپه و بنزما

پنجشنبه شب در دیدار برگشت پلی آف برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، پورتو در رم به مصاف لاتزیو رفت و با درخشش فوق العاده مهدی طارمی به تساوی رسید و راهی مرحله بعد شد. در دور بعد که دیروز قرعه کشی شد پورتو در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف لیون می رود.

درخشش ستاره کشورمان باعث شد تا رسانه های اروپایی به ویژه پرتغالی ها به تمجید از طارمی بپردازند و از حضور او در جمع بهترین های هفته لیگ اروپا صحبت کنند.

درخشش مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، خبرنگار مجله اوجوگو «فرانسیسکو سبه» را بر آن داشت تا در این زمینه مصاحبه ای انجام دهد و در شماره امروز این مجله به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت.

اوجوگو نوشت: مهدی طارمی یکی از بهترین و موثرترین مهاجمان امروز اروپاست. او در مسابقات قهرمانی اروپا توانست آمار درخشانی را به ثبت برساند و قبل از امباپه با 13 پاس گل در کنار بنزما یکی از بهترین ها لقب گرفت.فرانسیسکو سبه در گزارش امروز خود نوشت: مهدی طارمی در دیدار مقابل لاتزیو موفق شد دل مردم ایران را بسازد. خوشحالی کرد و باعث شد هزاران ایرانی بازی پورتو و لاتزیو را به صورت زنده تماشا کنند. او در نقش یک قهرمان ظاهر شد و توانست یک بار دیگر مردم کشورش را غافلگیر کند. او نقش مهمی در تساوی 2-2 مقابل لاتزیو داشت و به پورتو کمک کرد تا به جمع یک شانزدهم نهایی برسد.

اوجوگو در ادامه از محبوبیت بالای طارمی و سردار آزمون و حضور این دو بازیکن در لیگ اروپا خبر داد و رقابت این دو بازیکن را برای ایرانی ها هیجان انگیز توصیف کرد.

فرانسیسکو سبه نوشت ایرانی ها در این رقابت بزرگ به دو ستاره محبوب کشورشان علاقه دارند تا عملکردی عالی ثبت کنند.

مهدی طارمی با امباپه و بنزما

دیدگاهتان را بنویسید