اظهارات عجیب مهدی پاشازاده درباره مهدی طارمی

اظهارات عجیب مهدی پاشازاده درباره مهدی طارمی

مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران درباره ماجراجویی های مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ به نکات زیر اشاره کرد:

* در دعوای سرمربی تیم ملی و طارمی، موضوع نه در اسکوچیچ است و نه در بازیکن. در این مرحله تیم ملی باید آنقدر دور باشد که حتی یک بازیکن را هم از دست ندهد. ناگفته نماند بازیکنی مثل طارمی که در بهترین شرایط است و در فوتبال اروپا می درخشد. نه اسکوچیچ و نه طارمی از این مشاجره آسیبی ندیده اند. اما امروز ممکن است تیم ملی ایران و پرچم ایران آسیب ببینند.

* تفاوت مربی و بازیکن در یک تیم فوتبال چیز جدیدی نیست و می تواند در هر زمان و در هر تیمی اتفاق بیفتد. در این موارد نقش برخی از بزرگان بسیار مهم است و آنها هستند که باید با میانجی این اختلافات را حل کنند. امروز هم که این سوءتفاهم بین طارمی و اسکوچیچ رخ می دهد، کریم باقری باید واسطه شود. چه کسی بهتر از کریم باقری برای رفع این اختلاف و سوء تفاهم؟

* مصاحبه اسکوچیچ را خواندم و او حرف عجیبی نزد. جای تعجب نیست که فوتبالیست های ایرانی عموماً درایت کمتری نسبت به اروپایی ها دارند. طارمی که این روزها بهترین بازیکن پورتو است و بسیار با درایت است، به زمین آمد و پاسخ اسکوچیچ را داد. و این به معنای سوء تفاهم است. سوء تفاهمی که باید با میانجیگری حل شود.

* نباید به خود پشت کنیم و پس از سقوط به دنبال دشمن فرضی باشیم. امروز در زمین تیم ملی هم دقیقا همین کار را می کنیم.

* تیم هایی مثل لبنان و سوریه در مقابل تیم ایران حرفی برای گفتن ندارند مگر اینکه به آنها میدان بدهیم تا مقابل ما بازی کنند. اگر تیم ملی ما در این دو مسابقه باشد، باید بدون حرف در این دو مسابقه پیروز شویم.

دیدگاهتان را بنویسید