حمله مهدی پاشازاده به منتقدان استقلال

حمله مهدی پاشازاده به منتقدان استقلال

مهدی پاشازاده درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: استقلال در بالای جدول است اما انتقادات زیادی وجود دارد. تیم بالای جدول نباید اینقدر مورد انتقاد قرار بگیرد. من کاری به مرد ندارم و می خواهم در مورد استقلال صحبت کنم. نتایج این تیم خوب است اما من چند وقت پیش مثال زدم و الان هم تکرار می کنم. شرایط استقلال مثل غذای بی نمک است که انگار خورش پلو و سبزی مرغوب ایرانی داری و غذا هم مرغوب است اما بدون نمک طعم خوبی ندارد.
وی افزود: استقلال مقابل ذوب آهن، پیکان و هواداران برد قاطعی کسب نکرد اما در دیدار با تراکتورسازی بهتر از قبل بود. استقلال بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و نباید مورد انتقاد قرار گیرد.

بازیکن سابق استقلال در واکنش به اظهارات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر از دست دادن امتیاز آبی ها در لیگ، گفت: فاصله استقلال آنقدر زیاد نیست که بتوان گفت قهرمان شده است. بازی های پیش رو و نتیجه دربی تاثیر زیادی دارد.

پاشازاده در خصوص برکناری شهاب الدین عزیزی هادم با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مدرکی دال بر چنین تصمیمی وجود ندارد. اگر در گذشته رئیس فدراسیون برکنار می شد، این تصمیم سیاسی بود. مردم باید دلایل برکناری رئیس فدراسیون را بدانند تا شفاف سازی کنند. همه اشتباه می کنند و اگر او (عزیزی هادم) اشتباه کرد، همه باید بدانند چه اشکالی دارد. از طرفی خوشحالم که یک بازیکن تحصیل کرده و فوتبالی سرپرست فدراسیون شد. میرشاد مجیدی پرتلاش، با دانش و تحصیل کرده است و از هر نظر گزینه خوبی است. امیدوارم این راه ادامه داشته باشد و همه او را در این مسیر یاری کنند تا فدراسیون قدرتمندی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید