پاشازاده: استقلالی ها شانس آوردند، ماگات نیامد

مدافع سابق استقلال گفت اگر با روندی که تاکنون انجام شده می توان به فصل جدید امیدوار بود. چرا نباید امید داشته باشم؟ استقلال تیم خوبی دارد و تمرینات خوبی در حال مشاهده است. جذب فصل جدید هم بد نبود، درست است که ستاره جذب نشد، اما شرایط خوب است. شاید در آینده بازیکن خارجی بگیرند. همچنین در مورد محمد محبی صحبت می کنیم. او می تواند کارهای زیادی انجام دهد. او شاگرد من بود و همه خصوصیاتش را می دانم. می تواند واقعا موثر باشد.

وی در مورد اینکه آیا حضور مهاجمان زیاد اتفاق خوبی است یا می تواند تیم را از تعادل خارج کند، گفت: این بستگی به توانایی کادر فنی در کنترل جو تیم و نحوه به بازی گرفتن بازیکنان دارد. از این عدد می توان فهمید که ساپینتو افکار تهاجمی دارد. او حتی می تواند با سه مهاجم هم بازی کند. همه چیز ممکن است، اما تیم باید خودش را نشان دهد و ببینیم در مسابقات چه اتفاقی می افتد.

پاشازاده در خصوص تقابل استقلال با سپاهان و تقابل دو کادر باتجربه پرتغالی در افتتاحیه لیگ بیست و دوم گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند این دیدار فینال است و امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم. پیش بینی ها حاکی از آن است که با حضور مربیان پرتغالی، این دیدار پربار خواهد بود، اما اکنون نمی توان با قطعیت گفت که این اتفاق می افتد.

پاشازاده: استقلالی ها شانس آوردند، ماگات نیامد

پیشکسوت استقلال در خصوص کیفیت لیگ امسال با حضور مربیان خارجی و تعداد زیاد بازیکنان خارجی که به نظر می رسد به دلیل گرانی بازیکنان ایرانی باشد، گفت: حضور مربیان خارجی می تواند لیگ را جذاب کند یا برعکس، لیگ را خراب کنید. چون با چند نتیجه بد در تیم های بزرگ، سرمربی می تواند خیلی سریع عوض شود. به نظر می رسد در مورد بازیکنان خارجی هم همین طور است. ما در لیگ خود با کمبود بازیکن مواجه هستیم. نمی دانم چرا و چگونه، اما استعدادیابی امکان پذیر نیست. حمایت از بازیکنان جوان کم شده و تولید کمتری داریم. قیمت ها نیز افزایش یافته است.

وی گفت: تا زمانی که فدراسیون و سازمان لیگ برنامه ریزی درستی نداشته باشند همین وضعیت وجود دارد. آنها باید اساسنامه و بودجه را از باشگاه ها بخواهند. آنها باید تیم بدهکار را با کسر امتیاز و حتی سقوط تنبیه کنند. اگر این مشکلات رعایت شود این مشکلات پیش نمی آید. این یک چیز بسیار ساده است، اما ما قانونی نیستیم.

پاشازاده گفت: هرکس می آید تیم می خرد. اولین چیزی که فوتبال را نابود می کند، خرید و فروش تیم هاست. اگر این خرید و فروش ها را ممنوع کنند، خیلی از مشکلات حل می شود. اگر کسی تیمی می‌خواهد، باید برود از سطح پایین بخرد و روی آن کار کند، یا اگر فرنچایزی در حال خرید و فروش است، باید آنجا بماند. او نباید شهر یا روستا را ترک کند. هیچ تیم یویو اینجا و آنجا وجود ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید