مهدی پاشازاده تیم ملی و اسکوچیچ را مسخره می کند

مهدی پاشازاده تیم ملی و اسکوچیچ را مسخره می کند

تیم ملی ایران در دیدار حساسی با نتیجه دو بر صفر در سئول مقابل کره جنوبی شکست تلخی را متحمل شد.

مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی گفت: قبل از بازی با کره جنوبی نتایج خوبی کسب کردیم و به همین دلیل کاستی ها و کاستی های تیم ملی پوشانده شد. با تماشای این مسابقه نگران جام جهانی بودم. اگر در جام جهانی 2022 قطر فرانسه، آلمان یا برزیل را با این وضعیت بخوریم، مطمئن باشید کیسه بوکس می شویم!

وی ادامه داد: هر چند بچه ها زحمت کشیدند و شما نباید از آنها خسته شوید. اما به نظر می رسد غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش تاثیری در این نتیجه نداشته باشد. البته باید به این موضوع فکر کنیم که ممکن است با مصدومیت یا محرومیت برخی از بازیکنان کلیدی جهان مواجه شویم.

پاشازاده همچنین با اشاره به گل امیر عابدزاده گفت: به هر حال بازی سختی بود و تجربه خوبی برای امیر عابدزاده هم بود. دو سه توپ خوب هم گرفت اما اگر در دقیقه 47 گل اول را نمی خوردیم شاید با کمترین امتیاز از کره جنوبی برمی گشتیم.

مدافع سابق تیم ملی ایران که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد درباره احتمال جانشینی دراگان اسکوچیچ نیز گفت: باید با واقعیت زندگی کنیم. اگر واقعا پول داریم باید سراغ مربی خارجی بزرگتر و معروفتر برویم اما اگر پول نداریم و چیزهایی مثل ویلموتس محاکمه می شوند بهتر است با همان اسکوچیچ ادامه دهیم و آن پول را خرج کنیم. اصلی ترین فوتبال کشور برای 4 تا 5 سال آینده.

پاشازاده همچنین پیش بینی کرد: به نظرم 90 درصد شانس این است که تیم ایران تنها در سه بازی راهی جام جهانی شود و نتواند به مرحله بعد صعود کند. بنابراین کارکنان فدراسیون فوتبال نباید عجولانه تصمیم بگیرند که بعدا پشیمان شوند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره بهترین و بدترین بازیکن ایران در دیدار مقابل کره جنوبی گفت: به نظر من خلیل زاده بهترین بازیکن شجاعی بود که روی زمین بود. سید مجید حسینی هم عملکرد قابل قبولی داشت اما بقیه بچه ها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

دیدگاهتان را بنویسید