دفاع راست پرسپولیس اسکوچیچ را مسخره می کند

دفاع راست پرسپولیس اسکوچیچ را مسخره می کند

مدافع راست تیم ملی این اواخر یکی از منتقدان دراگان اسکوچیچ بوده است. رامین رضاییان یکی از بازیکنانی است که هرگز به تیم ملی دعوت نشده است، هرچند بعد از اسکوچیچ در جام جهانی 2018 حاضر شد. وی که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره این اتفاق گفت: می دانم دلیل این اتفاق کاملا فنی است. من بازیکن بی تجربه ای نیستم و رفتار، مصاحبه و ارائه ام باید حرفه ای باشد. من هیچ وقت صحبت نکردم، هرچند خیلی ها می گفتند چرا رامین حرف نمی زند. من با مربیان زیادی کار کرده ام و همیشه به دنبال خواسته های مربی از من بوده ام. من بعد از آقای اسکوچیچ هیچ وقت به تیم ملی دعوت نشدم و ایشان حتی من را از نزدیک ندیده است.

وی با رد این شبهه که دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی ضعف در دفاع است، تاکید کرد: در پست من همیشه مربی به من می گفت که چه کار کنم. یعنی زمانی که من با آقای کویروس کار می کردم او می خواست من در مسابقات مقدماتی حمله کنم و در بازی های بزرگ جام جهانی مثلاً مقابل پرتغال و رونالدو به من می گفت تو حق حمله نداری. وقتی رونالدو جلوی شماست باید بمانید و وقتی جلو می روید باید جایش را عوض کند. یکی از دلایلی که من در این مسابقه نگران رونالدو بودم این بود که او باید جای خود را عوض می کرد. حتی به انگلیسی به او گفتم جایش را عوض کن و آن روز حالش بد بود. قطعا نه، اما در این دیدار رونالدو که یکی از بهترین های تاریخ است مهار شد. یا مثلا در بعضی بازی ها آقای گل محمدی به من می گوید رامین تو آزادی حمله.

مدافع راست پرسپولیس با تاکید بر اینکه اسکوچیچ تاکنون فرصتی به او نداده است، گفت: همه مربیان صاحب سبک هستند و باید به او احترام گذاشت. همه مربیان مجبور نیستند مرا بپذیرند و این طبیعی است. اما من یک بازیکن تاکتیکی هستم. مربی می تواند در تمرین از من چیزی بخواهد و اگر نتوانستم برای اردوی بعدی صف بکشم. این یک موضوع سلیقه ای بود، اما مربی هیچ وقت نمی خواست من را ببیند و این طبیعی است. هیچ درخواستی از من برای تماس با کسی وجود نداشت. من هرگز این کار را انجام نمی دهم زیرا به کسی وابسته نیستم.

فکر نکن شکایت کردم من در مورد روز جهانی فوتبال صحبت می کنم. مربی از بازیکنش تکلیف می خواهد که اگر در چند بازی آن را کامل نکرد، او را رها کند. این یک واقعیت است و شما نباید رامین را قضاوت کنید. وقتی رامین خیلی درگیر حمله می شود، مربی از او می پرسد.

دیدگاهتان را بنویسید