استقلال بدون دفاع راست در نیمه نهایی جام حذفی ترکیه!

استقلال برای رویارویی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی با اتفاق جالب و شاید عجیبی روبرو شد. هر سه بازیکنی که می توانند در پست دفاع راست برای استقلال بازی کنند مصدوم هستند و ممکن است استقلالی ها در این دیدار بدون دفاع راست متخصص به میدان بروند.

کوین یاماگا در دربی مصدوم شد و برای درمان در زادگاهش راهی فرانسه شد. پیش از این گفته می شد او برای بازی نیمه نهایی آماده می شود اما هنوز به تهران بازنگشته است. صالح حردانی روز گذشته در دیدار مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و رضا میرزایی وینگر راست که جایگزین او در ترکیب شده بود نیز مصدوم شد و با کمک تیم پزشکی زمین را ترک کرد. مصدومیت صالح حردانی و رضا میرزایی جدی به نظر می رسد و احتمال بازی نکردن آنها با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی زیاد است.

مقابل تراکتورسازی ریکاردو ساپینتو پس از مصدومیت رضا میرزایی دقایقی از جعفر سلمانی در آن پست و برای دقایقی از امید حمیدی فر استفاده کرد. نکته جالب اینکه امید حامدی فر در این موقعیت پاس گل داد. البته عارف غلامی که در بازی دیروز به او استراحت داده بود، توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد و شاید در بازی با نساجی عارف غلامی، مدافع راست استقلال شود.

دیدگاهتان را بنویسید