هداد عزیزی اسکوچیچ را مسخره می کند

هداد عزیزی اسکوچیچ را مسخره می کند

هداد عزیزی با اشاره به اتفاقاتی که بین اسکوچیچ و طارمی افتاده است، گفت: همانطور که اسکوچیچ می تواند آزادانه درباره تیم ملی ایران و بازیکنان شاغل در آن تیم صحبت کند و اظهار نظر کند، مهدی طارمی و سایر بازیکنان هم می توانند بدون هیچ محدودیتی درباره تیم ملی صحبت کنند. . “نظر شخصی خود را بیان کنید.

وی ادامه داد: طارمی مرتکب اشتباهی نشد که فرصت حضور در تیم ملی را از او بگیرد، اما اسکوچیچ اشتباه بزرگی انجام داد و اگر بر این نظر اصرار کند قطعا تیم ملی متضرر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از افرادی که عملکرد اسکوچیچ را با تصمیمات انضباطی کارلوس کی روش مقایسه می کردند، گفت: واقعا جای تعجب دارد، برخی فقط می خواهند موضوع را روشن کنند. کیروش با بی انضباطی مخالف بود و سختگیری او به حدی بود که با حذف بازیکنانی که بی انضباطی را از تیم ملی خارج کرده بودند، اما فراموش نکرد که طارمی امروز بی انضباطی نکرد، از حق آزادی بیان خود استفاده کرد و نظر خود را اعلام کرد. یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد.

هداد عزیزی گفت: آدرس غلط دادن به تیم ملی نه تنها کمکی نمی کند بلکه مشکل را بیشتر می کند. در این میان برخی به جای نگاه منطقی و مدبرانه، صرفاً به دنبال شعله ور کردن آتش اختلاف هستند. امروز نه تنها طارمی بلکه همه بازیکنان تیم ملی حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند و سرمربی تیم ملی هم حق دارد نظر شخصی خود را بیان کند.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان گفت: اخراج طارمی از تیم ملی بازی خطرناکی است و به هیچ وجه به نفع تیم ملی نیست، بنابراین فکر می کنم این موضوع باید هر چه زودتر حل شود تا آسیبی به تیم ملی نرسد.فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید