شورای هداد عزیزی به اسکوچیچ

شورای هداد عزیزی به اسکوچیچ

هداد عزیزی درباره چالش ایجاد شده بین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو پرتغال گفت: در این موضوع نباید بزرگ نمایی کرد و این اتفاقات در تیم های فوتبال دنیا در حال رخ دادن است. تیم فوتبال یک خانواده است و همه جا اختلاف سلیقه وجود دارد.

وی افزود: باید اجازه دهیم همه نظر خود را بیان کنند، اسکوچیچ نظر خود را اعلام کرد و مهدی طارمی نیز نظر خود را بیان کرد که چرا اجازه نمی دهیم مردم نظر خود را بیان کنند. هر دو صحبت کردند و نباید در این اظهارنظرها اغراق کرد.

ستاره ملبورن یادآور شد: مهدی طارمی اکنون در سطح اول فوتبال جهان بازی می کند، با کریم باقری صحبت کردم و او گفت که اسکوچیچ سه بار با طارمی تماس گرفت و او جواب نداد، کریم باقری هم زنگ زد، او دوباره جواب نداد و او گفت: خوب این نیست که مهدی طارمی جواب نمی دهد.

هداد عزیزی افزود: محدودیت مربی خیلی بیشتر از تماس با بازیکن است اما باز هم می گویم اسکوچیچ فرمانده تیم ملی فوتبال ایران است و این حق مسلم اوست که تصمیم بگیرد. اما نظر من این است که فدراسیون فوتبال باید به موضوع رسیدگی می کرد اما نشد. آنها نباید فریاد می زدند، بلکه او را دعوت کردند و اجازه دادند در صورت تنبیه با سرمربی تیم ملی روبرو شود و او را روی نیمکت نشاند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: دارم از بازی های مهدی طارمی لذت می برم، اتفاقی نیفتاد و آنها هم با این موضوع خوب عمل نکردند. مدیریت تیم ملی در این موضوع خوب عمل نکرد و کادر فنی تیم هم مجبور نشد برای این موضوع وقت بگذارد. رهبری فدراسیون و تیم ملی می توانستند در این موضوع خیلی بهتر عمل کنند. من و علی دایی سه روز قبل از بازی ایران و استرالیا با هم دعوا کردیم اما در روز بازی دیدیم که این اتفاق به خیر گذشت.

او گفت: «ما با دو تیم بازی می کنیم، یکی جنگنده و دیگری لبنانی که باید آنها را آب بگیریم. شاید اگر بازی با کره جنوبی بود طارمی نمی باخت اما در شرایطی هستیم که باید بدون طارمی می بردیم.

عزیزی ادامه داد: برخی این معضل را افزایش داده و در فضای مجازی سروصدای بی مورد ایجاد می کنند. اسکوچیچ فارغ التحصیل شده و مردی آرام است. مهدی طارمی و اسکوچیچ بهترین دوران حرفه ای خود را با هم انجام دادند. چرا الان این دو با هم نیستند؟

دیدگاهتان را بنویسید